intuition
Medlem
Absolut. Ingen garanti för att det kommer med, oavsett hur jag gör incheckning.
Och absolut ingen garanti för att någon medarbetare vet vad de pratar om. Jag lutar ändå åt att en check in agent på Kastrup vet lite mer om hur baggage hanteras rent praktiskt på Kastrup än vad en callcenter agent vet om det. Men visst kan hon ha dragit en vals för att slippa jobba eller bara upprepat ett råd som det egentligen inte finns någon grund till.
För min del var beslutet inte svårt. Egen erfarenhet av SGH på Kastrup, effekten av att inte få med stolen, att det var hyfsat sannolikt att den skulle lagras utanför flygplatsen, att ett kolli som är utanför systemet säkerligen har en något högre risk att missa flyget, att jag bara ska vara på destinationen några dagar - sammanvägt var det ett större problem än att checka in väskorna på morgonen.
Min reflektion var mest kring att erbjuda en tjänst och i samma andetag avråda från den.
Och absolut ingen garanti för att någon medarbetare vet vad de pratar om. Jag lutar ändå åt att en check in agent på Kastrup vet lite mer om hur baggage hanteras rent praktiskt på Kastrup än vad en callcenter agent vet om det. Men visst kan hon ha dragit en vals för att slippa jobba eller bara upprepat ett råd som det egentligen inte finns någon grund till.
För min del var beslutet inte svårt. Egen erfarenhet av SGH på Kastrup, effekten av att inte få med stolen, att det var hyfsat sannolikt att den skulle lagras utanför flygplatsen, att ett kolli som är utanför systemet säkerligen har en något högre risk att missa flyget, att jag bara ska vara på destinationen några dagar - sammanvägt var det ett större problem än att checka in väskorna på morgonen.
Min reflektion var mest kring att erbjuda en tjänst och i samma andetag avråda från den.