SmoothOperator
Medlem
Hej
Jag har massa poäng som går ut i sommar. Jag har även en Amex voucher.
Jag skulle gärna vilja använda dom poängen till att boka en resa till Toronto och gå på en konsert den 29:e juni.
Jag har testat använda SAS hemsida både för SAS flygningar samt Star Alliance flygningar.
Jag ringde även 08-7974040 men dom kunde inte hitta några flyg i business till Toronto.
Någon här som kanske kan hjälpa mig?
Sista utvägen är väl att använda poängen att köpa SAS plus smart/SAS BusinessSmart till Toronto t/r för 525 000 poäng. Fans några platser kvar.
Känns surt när man har en amex voucher och fly premium voucher. Men så blir det väl när man är ute i sista stund
Tack på förhand
Jag har massa poäng som går ut i sommar. Jag har även en Amex voucher.
Jag skulle gärna vilja använda dom poängen till att boka en resa till Toronto och gå på en konsert den 29:e juni.
Jag har testat använda SAS hemsida både för SAS flygningar samt Star Alliance flygningar.
Jag ringde även 08-7974040 men dom kunde inte hitta några flyg i business till Toronto.
Någon här som kanske kan hjälpa mig?
Sista utvägen är väl att använda poängen att köpa SAS plus smart/SAS BusinessSmart till Toronto t/r för 525 000 poäng. Fans några platser kvar.
Känns surt när man har en amex voucher och fly premium voucher. Men så blir det väl när man är ute i sista stund
- Varifrån vill du börja din resa? Stockholm/Göteborg
- Var är din destination? Toronto
- När vill/behöver du resa ut? 26:e juni +/- 2 dagar
- När vill/behöver du komma hem? —
- Hur länge vill du vara borta? 7-10 dagar
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass? Business class
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
- Vad är din budget? (per person) Eurobonus 2-4-1
- Vad är det viktigaste för dig? Helst inga byten i USA
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Tack på förhand