Senaste nytt

Turkisk Airlines Comfort Class Göteborg-Hong Kong

image.jpg
Jag har lite svårt att få in bilderna från min android till min nyinköpta IPad som jag inte kan riktigt men :
Så här som varmrätten ut i Comfort Class från Istanbul till Hongkong Kong.
Porslin och plastglas precis som nämnts innan. Mycket bra mat. Något sämre kvalitet på vinet.
image.jpg
Och så här ser det ut på Regency club loungen på Hyatt i Manila.
Gratis vin hela dagen för den som vill ha det.:p

Trevligt, får själv uppleva Comfort Class för första gången på annandagen. Maten vet jag brukar vara bra på TK. Det enda jag går och funderar på är om Comfort Class kan tillgodose mina 194cm så man lyckas få lite sömn, vilket annars sällan händer i ekonomi.

Trevligt, får själv uppleva Comfort Class för första gången på annandagen. Maten vet jag brukar vara bra på TK. Det enda jag går och funderar på är om Comfort Class kan tillgodose mina 194cm så man lyckas få lite sömn, vilket annars sällan händer i ekonomi.
Jag gissar att det är inga problem men jag vill gärna veta vad du tyckte.

Om du undviker tidiga morgnar (mellan kl. 5-8) och senar kvällar (kl. 22-24), är resten av tiderna inte överbefolkad i CIP Lougen.
Problemet är väl att de flesta av just TK:s IC-flighter går sent på kvällen eller mitt i natten. Någon som vet om TK:s guld-lounge också brukar vara full? Den ska ju vara väldigt stor, så den borde inte bli så full.

Last edited:
En sak som kunde bli bättre med Comfort Class stolarna är att det inte finns några mugghållare eller någonstans att ställa ett glas på ett bra sätt utan att ha bordet uppfällt.

Jag är själv 2m och har sovit gott flera nätter i Comfort Class. Åker även jag på annandagen, denna gång bär det av till HKG med start på GOT.

Toppen