Senaste nytt

Lounge i Bukarest (OTP)?

Volatyle

Medlem
Hej!

Flyger Austrian business class från OTP nästa vecka och hittar ingen star Alliance lounge alls. Kikade på flyer talk och där pratas det om att en av de tre loungerna trots allt ska gå att få access till. (framgår dock inte vilken) Får dock upp noll access med star alliance lounge locator.

Nån som råkar veta?

V

1680177591121.png

Tack!! Känner mig lite dum. Är det star alliance lounge locator som är kass? Slog ändå in att jag skulle flyga med Austrian.

Googlade simpelt Austrian Airlines Lounge Access Bucharest och kom fram till Austrians International Lounge Locator.

Star Alliance sökert är kanske bara för deras egna branded lounger. Sådana finns det inte så många.....
Annars har den ju fel :)

Tack!! Känner mig lite dum. Är det star alliance lounge locator som är kass? Slog ändå in att jag skulle flyga med Austrian.

Flög därifrån med LOT häromveckan. Det är den ovanstående loungen som gäller. Förvänta dig inga excesser dock. Men det finns mackor och långburk…..
Räcker gott! Austrians uppgifter ser inte ut att stämma med hemsidan för Bucharest airport. Heter loungen helt sonika "Business class lounge" ? För det finns tre totalt på flygplatsen så vitt jag kan se.

Räcker gott! Austrians uppgifter ser inte ut att stämma med hemsidan för Bucharest airport. Heter loungen helt sonika "Business class lounge" ? För det finns tre totalt på flygplatsen så vitt jag kan se.
Ja den heter bara business lounge. Det är samma som deras flag carrier Tarom använder.

Toppen