Tack!Klickar man på info-rutan när man köper zupergift presentkorten via SAS Eurononus shop så står det:
”Tjäna poäng
När du köper denna produkt tjänar du EuroBonus-poäng. Poängen sätts in på ditt konto 1 månad efter att köpet genomförts.”
Finns även samma info i FAQ:en.
Kampanj på SAS-shop för Apple! Bra tajmatSåg att dom även har en ganska bra kampanj på bas-modellen. Ska dock avvakta till nästa helg iom kampanj!
Får dock inga poäng på nya modeller :S Får se om någon återförsäljare som ger poäng har bra pris jämfört med studentpris hos appleKampanj på SAS-shop för Apple! Bra tajmat20p/100
Den finns på eurobonus-shoppen, tror inte den varit i onlineshoppen alls.Zupergift borta från onlineshoppingen?
Verkar som att poängen nu är 25p/100 på Zupergift. Helt okej, men synd att de denna helg inte har 50.Passa på att köpa zupergift via EuroBonus shoppen, 50p per krona + kortet och man kan trippeldippa.
Exempelvis kan man köpa 1000kr och få 500 poäng från EuroBonus shoppen och 200 poäng (amex elite) och sen välja exempelvis Cdon och få 150p ish genom onlineshopping portalen.
Dvs 1000kr spend kan ge 85p/100kr!
Just nu får man även 5% rabatt på vissa presentkort genom rabattkoden VALENTINE2023. Jag fick 50kr extra och tog två sverigelotter som jag vann 100kr på genom min 1000 lapp. Koden ska gälla till 15/2.
Zupergift, Presentkort 29915-29919
Ett presentkort, med många valmöjligheter! Zupergift är den perfekta presenten där mottagaren själv får välja och vraka bland en mängd kända varumärken.www.saseurobonusshop.com
Edit: Annan fördel är att köpa presentkort till affärer som inte tar amex.