Senaste nytt

SAS Fasttrack

Har man råd med Centurion ska man väl bokat VIP service och inte själv behöva gå runt och vifta med saker eller argumentera med grindvakter? :rolleyes:
Det kunde man tro. Jag har åtminstone en gång stått bakom en person i FastTrack på Arlanda som hade centurion i ena handen och en Ryanair-biljett i andra...

Jag (gold) ska bjuda med en vän (statuslös) till fast track Landvetter. Flyger i Go. Funkar det som loungen att man gör det vid grindarna eller behöver man hjälp av personal?

Jag (gold) ska bjuda med en vän (statuslös) till fast track Landvetter. Flyger i Go. Funkar det som loungen att man gör det vid grindarna eller behöver man hjälp av personal?
Jag fick be om hjälp i torsdags med samma ärende på Arlanda (gästa statuslös) fanns ingenstans att trycka 1 göst på displayen

På GOT blir din gäst insläppt i den bemannade grinden samt efter scannat boarding card lyfter väktaren på bandet och släpper in din gäst till fasttrack rulltrappan.

Fråga - Har 44 flygningar och blir således gold på nästa resa. Måste man be om hjälp för att komma igenom FastTrack/in i gold lounge tills EB är uppdaterat med den 45e flygningen, eller funkar det ändå?

Hinner säkert med 6-8 flygningar/mellanlandningar innan EB är uppdaterat. Därav frågan…

Fråga - Har 44 flygningar och blir således gold på nästa resa. Måste man be om hjälp för att komma igenom FastTrack/in i gold lounge tills EB är uppdaterat med den 45e flygningen, eller funkar det ändå?

Hinner säkert med 6-8 flygningar/mellanlandningar innan EB är uppdaterat. Därav frågan…
Tror du får fråga de, då du fortfarande är silver och inte fått fast track stämpeln på boarding kortet. Och då känner maskinen inte av det. Är min gissning.

Du kommer inte att komma in förrän ditt konto är uppdaterat.

Toppen