Senaste nytt

Hotell Zanzibar City/Stone Town

Vi ska spendera en natt i Zanzibar City/Stone Town. Någon som kan rekommendera ett hotell med bra läge till stadskärnan?

Jag är öppen för allt, men det får gärna vara prisvärt.

a9c62a24d75858e65fad65f8eead185a.jpg
 

Flyer722

Medlem
Alla hotell ligger i stadskärnan om du bara kollar på självaste stonetown.
Doubletree bör vara prisvärt med fin takterass för frukosten och Park Hyatt är det bästa hotellet men kan bli ganska dyrt under högsäsong.
 

Flyer722

Medlem
Tack! Då förstår jag varför det är helt obokningsbart via Hilton men tillgängliga via 3:e part! Tar Hilton in några andra?
"Please note that as of midnight 31st January 2023 DoubleTree Resort by Hilton Zanzibar Stonetown will cease to operate as a Hilton hotel. As a result, stays booked past this date will not accrue Honors points. Please contact the hotel directly in case of any questions."
Vilket betyder att hotellet fortsätter efter 31 januari.
 
"Please note that as of midnight 31st January 2023 DoubleTree Resort by Hilton Zanzibar Stonetown will cease to operate as a Hilton hotel. As a result, stays booked past this date will not accrue Honors points. Please contact the hotel directly in case of any questions."
Vilket betyder att hotellet fortsätter efter 31 januari.

Ja jag förstår att det inte stänger ner, utan lämnar Hilton kedjan. Min följdfråga var om [user]Tonton [/user]visste om Hilton tar in några andra hotell i sin portfölj (på Zanzibar).
 
Toppen