Senaste nytt

Sökes award till Stockholm-Dhaka

1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Dhaka
  3. När vill/behöver du resa ut? 15-30 januari -22
  4. När vill/behöver du komma hem? Mitten av april -22
  5. Hur länge vill du vara borta? --
  6. Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
  7. I vilken kabinklass? Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) tillräcklig med 2-4-1 voucher
  10. Vad är det viktigaste för dig? Helst inte mer än 2 byten
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen?

Ser lite krångligt ut att ta sig till Dhaka men det finns just nu att boka Arlanda-Paris-Delhi den 18e Januari 2023 och hem finns det Delhi-London Heathrow den 18e April lägger man till London-Stockholm så dyker bara Economy upp, borde gå att ringa in och boka denna som ToR

Sedan finns det Delhi till Dhaka separat men via Bangkok så får bli 2 biljetter

har inte hittat något till Dhaka direkt men det kan ju finnas från andra hubbar i Europa

Det jag hittat ovan är med Air India så inte bästa business i Star Alliance familjen

Har du hittat nånting själv? Tex denna:

16/1 ARN-CPH-BKK-DAC. Thai

Verkar finnas bra med tillgänglighet mellan Dac och Bkk, se om du kan lappa ihop nån hemresa.

Ser lite krångligt ut att ta sig till Dhaka men det finns just nu att boka Arlanda-Paris-Delhi den 18e Januari 2023 och hem finns det Delhi-London Heathrow den 18e April lägger man till London-Stockholm så dyker bara Economy upp, borde gå att ringa in och boka denna som ToR

Sedan finns det Delhi till Dhaka separat men via Bangkok så får bli 2 biljetter

har inte hittat något till Dhaka direkt men det kan ju finnas från andra hubbar i Europa

Det jag hittat ovan är med Air India så inte bästa business i Star Alliance familjen
Har du hittat nånting själv? Tex denna:

16/1 ARN-CPH-BKK-DAC. Thai

Verkar finnas bra med tillgänglighet mellan Dac och Bkk, se om du kan lappa ihop nån hemresa.
Stort tack! Hittade inget själv men så sent som igår men nu tack vare er hjälp så har jag hittat.

Finns kanske med TK? Kolla från IST, vet att de flyger direkt!

Vad händer i Dhaka om jag får fråga? Spenderade en månad i Bangladesh som turist för typ 8 år sedan. En upplevelse :)

Toppen