Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Pontus!
Idag blir det Ronneby.

E9E7F9DA-07B5-452D-92C4-D407D92D2000.jpeg

Julhälsningar från LH Senatorlounge på LHR T2! Lite juldekorationer och Stollen, men inte mer jul än så. Det är lite mer dekorationer och julgodis i business-delen och där håller Glühweinet hus enligt en skylt här. (På vägen ut visade det sig vara närmast rumstempererat.)
46D03F5E-E6AE-4C30-B791-978A5D16E5CD.jpeg

32937F82-F1C3-4781-89E3-7B49C68B6D9D.jpeg

E3CE0E86-960C-435A-9194-A1ACBFDA8F41.jpeg

Tja, Sauerkraut, de alltid närvarande Gummibären och Glühwein - man kan ana flygbolagets nationalitet ännu lite mer än vanligt. ;)

Förresten så var det ny variant av bagtags i SAS-automaterna idag som jag aldrig sett förut. Inget glatt papper att riva av, utan de två delarna häftade ihop ändå. På minussidan: de små extraetiketterna var svåra att få loss utan att riva sönder dem och ”stubbarna” har så vitt jag märker inget klister så man måste förvara dem löst istället för att klistra dem på boardingkortet.

Noterade också de nya taggarna, har stött på dem tidigare någon annanstans, men min kollega var ett litet frågetecken. Tänkte inte på att kvittodelen inte har eget klister, tidigare hade jag som vana att fästa det på baksidan av passet. Men det blev slut på det iom att de automatiska spärrarna på HEL ”äter upp” passet när de ska skannas och då blev det fel när taggen vek sig i mekanismen.

Hälsningar från SAS Bussines loungen...
Var riktigt full när jag kom men hat nu tunnast ut.
Märkligt att 8 ryssar verkar ha lite av en party dock lågmäld.
Du har väl rapporterat in din observation?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen