1. Vill bara varna lite för att kundtjänst i Hilton-chatten vid tillfällen ger olika glädjebesked som i efterhand ibland visar sig inte stämma. Jag blev tex i chatten lovad vissa villkor för fast track till Diamond som senare inte visade sig stämma (de pudlade dock efter obarmhärtig e-post-artilleri till diverse olika instanser)
SPARA ALLTID alla konversationer om det skulle bli strul längre fram!
2. För övrigt; varför regleras inte kostnad/ i pengar/poäng automatiskt i appen för HHD om det nu är så att second guest stays free? :O jag måste se över mina bokningar; fyller alltid i sanningsenligt hur många som ska bo....
1.) Håller helt med !.. det kan bli olika besked, screenshots är bra
.. hade ett ärende med Hilton för något halvår sedan då Hilton Bogota Corferias uppgraderade mig (då HHG) till exec. floor men vägrade mig frukost och lounge access (de ville ha ganska mkt extra, typ 35USD för frukost, 50 USD för loungeaccess). Eftersom det stod i T&C att uppgradering till Exec floor gav lounge access som HHG + frukost, så pratade jag med tre olika agenter, varav den sista gav med sig då det blev cut/paste ifrån T&C. Chatten kan dock rekommenderas. Det hela slutade med att hotel mgr ringde upp och beklagade sig, och för några dagar sedan trillade 10,000 poäng in som plåster på såret ..
2.) Helt klart konstigt. Man tycker ju det skall finnas någon automatik..