Senaste nytt

Sökes: Award Stockholm - Bangkok/Phuket

MeddanSwe

Medlem
Hej,

Min fästmö fyller 30 i slutet av mars och är såklart sent ute att boka en långresa under hennes födelsedag (30e mars). Har hittat utresa med Thai till Bangkok på ett par datum, men har svårt att hitta hemresa och undvika Air India.
  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Bangkok, Phuket
  3. När vill/behöver du resa ut? Innan 30e mars
  4. När vill/behöver du komma hem? Efter 30e mars
  5. Hur länge vill du vara borta? 10-14 dagar, men behöver vara i Thailand den 30e mars
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? Business, kortare sträcka i ekonomi är OK
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) 300k poäng (+ 2-4-1 voucher)
  10. Vad är det viktigaste för dig? Långa sträckor i Business + så få stopp som möjligt + undvika Air India
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Helst inte, men öppen för förslag

1667986643952.png

Den här hemresan kanske?

1667987817377.png

Men kanske den här då? Det blir en lite längre morgon i Istanbul men då får ni chansen att slappna av och hinna med allt man vill göra i den fantastiska loungen efter en långflygning. Magiskt matutbud, turkiskt kaffe, en DUSCH!

Men kanske den här då? Det blir en lite längre morgon i Istanbul men då får ni chansen att slappna av och hinna med allt man vill göra i den fantastiska loungen efter en långflygning. Magiskt matutbud, turkiskt kaffe, en DUSCH!
Tack för denna. Loungen i all ära, har spenderat 7h med min respektive där innan och även om jag tycker det är kul att stå och slå i golfsimulatorn i ett par timmar så uppskattar inte hon det lika mycket efter ett nattflyg.

Dessutom är jag tveksam om Turkish kommer tillåta KUL-IST-ARN pga married segments så det blir nog ytterligare en mellanlandning i Europa eftersom den sträckningen inte dyker upp när jag kollar på SAS hemsida...

Toppen