Senaste nytt

Amex bjuder på lunch/frukost. 1 gång per konto.

Gäller till 7 november men Amex har tagit bort erbjudandet innan det. Svar från kundservice: you are not seeing it in the app as it is first come first served basis.

Nästa jag frågar varför och att ni nämnt 7 november: I can understand that but I hope you can understand there is limited capacity of Espresso house

Gäller till 7 november men Amex har tagit bort erbjudandet innan det. Svar från kundservice: you are not seeing it in the app as it is first come first served basis.

Nästa jag frågar varför och att ni nämnt 7 november: I can understand that but I hope you can understand there is limited capacity of Espresso house
Det ligger ju kvar i Experiences-appen. Blev du nekad hos Espressohouse?

Trevligt med dessa små initiativ från Amex. I likhet med flera andra här kan jag rekommendera Odenplan. Full koll från personalen bägge gångerna jag lunchade där genom mina två Amex kort.
Ja, mycket trevligt initiativ. Dock märkligt att man som platinum/elite får hämta ut en gång, precis som deras kort utan avgift får. Borde vara kanske 5-10ggr under månaden för de dyrare korten kan jag tycka...

Ja, mycket trevligt initiativ. Dock märkligt att man som platinum/elite får hämta ut en gång, precis som deras kort utan avgift får. Borde vara kanske 5-10ggr under månaden för de dyrare korten kan jag tycka...
Jag är dock ganska övertygad att majoriteten av oss här på BC har minst två Amex kort och har utnyttjat detta. Kanske därför erbjudandet tog slut i förtid? :p

De godkände det utan problem faktiskt. Men för mig är inte något kvar om det i Experience-appen. Men var ju möjligt att fixa bilden via den här tråden. Så blev bra tillslut
Ligger under ”offers” i appen. Iaf i min.

Attachments

• 74E9AA5D-F89E-4C8F-B19C-657A20D4D3BE.png
    74E9AA5D-F89E-4C8F-B19C-657A20D4D3BE.png
    111 KB · Visningar: 115
Toppen