Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2022

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
SAS Guld Loungen ARN T5 det är inte många resenärer i loungen.
Jag har förmånen att resa med @IPC_Mataveri med hustru.

Efter att ha läst alla fantastiska reserapporter under sommaren med underbara matbilder, vi tog en diskussion om vart vi skall resa för att uppnå en kulinarisk måltid.

Valet föll på Köpenhamn och pølsemanen på Rådhuspladsen, inget tjat det kommer bilder.
Resan kommer att ske med SK403


61792236-0268-4C1B-88BB-430FDD92E58E.jpeg
 
Last edited:

Doctor-X

Medlem
SAS Guld Loungen ARN T5 det får resenärer i loungen.
Jag har förmånen att resa med @IPC_Mataveri med hustru.

Efter att ha läst alla fantastiska reserapporter under sommaren med fantastiska matbilder, vi tog en diskussion om vart vi skall resa för att uppnå en kulinarisk måltid.

Valet föll på Köpenhamn och pølsemanen på Rådhuspladsen, inget tjat det kommer bilder.
Resan kommer att ske med SK403
Det är ändå något fint med Pølsemanen på Rådhuspladsen, många fina minnen därifrån när jag var barn och åkte över till Danmark med min halvdanska mormor och fick äta pølse! Sen fick man isglassen Astronaut!
 

Tomas E

Medlem
Hälsningar från Singapore Airlines-loungen på LHR T2 (B-gates). Inga a la-carte-alternativ just nu, men ett större urval av varma bufférätter än jag minns från förra besöket och totalt sett ett bra maturval. Gott om plats och lugn miljö.
4FC90037-3AF3-4F4C-845E-D86607B2ACB7.jpeg
F024827A-46A1-4BA1-A332-7A3828F8AEBE.jpeg

504F6A1B-C81B-442C-A84D-9FBBA006A019.jpeg


Det som saknas är en smitväg till United Club-loungen, så man kan få champagne (istället för SQs prosecco) och avnjuta det bredare dryckesurvalet hos UA utan att överge SQs miljö och mat. ;)
 
Last edited:

rob74

Medlem
Hyfsat lugnt i loungen på ARN T5 idag.
Flyget, SK712 med Xfly, går från C35 i T4 och det blev 1 h sent, så hann koppla av lite mer än väntat.
Security flöt ok också.
Gick snabbare än väntat att traska mellan T5 och T4 via nya länken. Väl där var det lite nostalgi. Har ju inte beträtt denna mark på 2,5-3 år nu.
 

igelkotten

Medlem
Hälsningar från Amex Centurion Lounge på LAX. Ganska lugnt här och bra mat. Om vi hade rest en dag senare hade vi kunnat testa återöppnade Qantas First-loungen, som just nu bara har smygöppet kvällstid…

Testa Oneworld-loungen som ligger ovanför food courten! Jag fann Amex-loungen väldigt klastrofobisk så lämnade den efter en runda där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen