Senaste nytt

Youtuber bannlyst på Qatar efter dålig review i economy

eddo

Medlem
Kände inte till denna story innan, men att bli bannlyst från att flyga med Qatar efter en dålig Youtube review känns inte helt motiverat så länge det man rapporterar är sanningen.

Såg både hans review och videon från honom efter att han blev "bannad". Otroligt hur Qatar hanterat detta. För att undvika dålig PR skapar man.... ännu sämre PR.
 
Om jag inte missminer mig så har även andra bolag agerat mot honom på andra sätt efter en ärlig dålig rapport.
Dock har ingen gått så långt som att banna...
Tycker det är bra att det finns sånna som inte sponsras av bolagen, Sam är ju en sån som sponsras ofta och det märker man på rapporterna.
Det bästa bolagen kan göra är att se dessa ärliga rapporter som en "Mystery shopper" och agera för att förbättra sig
 

TP12

Medlem
Uselt av Qatar så klart och finns ingen ursäkt till agerandet. Josh Cahill rent generellt har jag dock svårt för, clickbait och söker drama på ett tröttsamt sätt.
 

pep

Medlem
Af alle ca. 345 reviews jeg har lavet og offentliggjort paa Skytrax, udgoer QR (ca. 70 reviews) det eneste problem idet SKYTRAX naesten altid aendrer/editerer i disse. I modsaetning til ALLE andre flyselskaber, hvor der aldrig eller meget sjaeldent bliver censureret. Qatar har aabenbart en laengere arm og et staerkt say omkring hvad der publiceres. De er uhyre foelsomme over for den mindste kritik....Josh Cahill respekterer jeg!
 
Toppen