Senaste nytt

Varmkorv vid bagagebandet på Arlanda

011430121

Medlem
Tag en "kradser" hvis prisen kradser...Dette er fattigmandspølsen: Et brød uden pølse, men ristet og åbnet med hele svineriet: sennep, ristede løg, remo, ketchup, syltede agurker osv.
Kallas "luffar" på svenska, dock utan remoulad.
Jag vill minnas att vi har haft en korvkiosk på Arlanda förut, tror det hette Franks, men kommer inte ihåg vad den låg, var det i T4?
 
  • Gilla
Reactions: pep

jumbooze

Medlem
Vänta nu, som diamond sitter man väl i loungen tills väskorna börjar levereras ( loungeaccess vid ankomst ), på så sätt plingar det till i cph-appen när väskorna börjar levereras och man kan lurva ner till bandet. Man kan ju hoppas på pölse i loungen men det är väl karrykylling så är lågoddsaren
 
R

rstenelo

Guest
Hade två vänner från Paris som landade för första gången på GOT igår - det första de letade efter var en korv! De hittade ingen och sa nästa gång åker vi via CPH så vi kan få en korv! Jag nästan dog av skratt - men de var mycket allvarliga med att det de vill ha när de landar i Skandinavien är korv!
 

Dr. Miles

Expert
När är denna korvkiosk öppen?
Jag brukar att landa till Arlanda kl. 21 - 22 på torsdagar, fredagar men jag tror att jag har aldrig sett kiosken öppen.

Igår (torsdag) landade jag kl. 18, det var inte öppet då heller.
Img20151112.jpg
 
Last edited:

Kebalibre

Medlem
Jag brukar åka SK 408 hem som landar 17.25, alltid öppet vid den tiden.
Brukar tycka lite synd om personalen då de i princip aldrig har några kunder och bara stå där och stirrar.
 

Moco

Medlem
Bra priser, för att vara en flygplats. Kanske får stanna till nästa gång. Har aldrig riktigt reflekterat över den när jag knatar förbi.
 
Toppen