Senaste nytt

Varmkorv vid bagagebandet på Arlanda

KNA

Medlem
Finns ju sedan länge på CPH , luktar pölse lång väg och man kan få den med en starköl ! Säljer nog väldigt bra med tanke på de som köar
Landade senast på CPH i Måndags och var väldigt förvånad hur snabbt min priotaggade väska (först på bandet) dök upp , hade köat en stund för att köpa biljett till tåget

Väldigt mycket folk och väskor som vanligt runt bagagebanden. ..
 
  • Gilla
Reactions: Gus

sembl

Medlem
Oj vad gott! Någon som vet om de har tunnbrödsrulle? Tunnbrödsrulle är det första jag och frugan köper när vi har varit utomlands.

Samma här, åker alltid in till kontoret i Frösunda för att bara säga hej, äta en tunnbrödsrulle med hemlagat mos (kiosklagat), två grillade med räksallad och extra lök och sen hem igen till nästa gång... typ två måander senare
 

HCW

Medlem
Surgubbekommentar men hur luktar det? På CPH är det ju bitvis plågsamt att vistas i korvlukten - men där finns det ju massa skrymslen och vrår där man kan hänga.

Men med reservation från ovanstående mycket trevligt. Försöker alltid passera baren på väg till bandet, så på önskelistan sätter jag bar vid bandet.
 

Voyageur

Medlem
Med tanke på att det kan ta upp till en timme att få väskan levererad på bandet på Kastrup, hinner man nog att bli hungrig. Det kanske är en bra affärsidé just om det hade varit på Kastrup...

Eller om du har prio tagg på bagaget Arlanda kan det nog också bli en bra affärsidé av det hela :)
 

agehall

Medlem
Jag tror inte den där kommer att bli en hit. Sibylla hade kanske lyckats, men inte något, för svenskar, konstig kedja.

Någon som passerar kan väl ta och kolla hur prisbilden ser ut - jag är inne på linjen att IKEA sätter standarden för vad en korv med bröd ska kosta.
 

johhenrik

Medlem
Jag tror inte den där kommer att bli en hit. Sibylla hade kanske lyckats, men inte något, för svenskar, konstig kedja.

Någon som passerar kan väl ta och kolla hur prisbilden ser ut - jag är inne på linjen att IKEA sätter standarden för vad en korv med bröd ska kosta.
Jag trodde flygplatser satte prisbilden... som Seinfeld säger: airports have their own economy :)
 
Toppen