Senaste nytt

Thailands krav/regler för inresa under pandemin

SofiaFia

Ny medlem
Inget som är bekräftat ännu. Tydligen möte på onsdag om det förslag som ska läggas fram och som sen bör klubbas igenom på fredag. Bara att fortsätta vänta och se vad som kommer beslutas... Tips är att följa Thai News Reports för uppdateringar!
 

Attachments

  • Skärmavbild 2022-01-04 kl. 13.30.32.png
    Skärmavbild 2022-01-04 kl. 13.30.32.png
    82,6 KB · Visningar: 86
Det jag dock inte hittar svar på är att om man fått Thai pass godkänt men på datum efter 10/1 får man åka med inresa tidigare då så man hinner innan 10/1
På passet står det att inresa ska ske innan 2/2-2022
 

SofiaFia

Ny medlem
Det jag dock inte hittar svar på är att om man fått Thai pass godkänt men på datum efter 10/1 får man åka med inresa tidigare då så man hinner innan 10/1
På passet står det att inresa ska ske innan 2/2-2022


Du kan endast resa 72hr tidigare än det datum du fått ok på i Thaipasset. För mig som har avresa den 18e februari, vilket står i mitt Thai pass, så får jag tidigast ankomma 15feb med samma Thai pass. Hoppas det var svar på din fråga ☺️
 
Du kan endast resa 72hr tidigare än det datum du fått ok på i Thaipasset. För mig som har avresa den 18e februari, vilket står i mitt Thai pass, så får jag tidigast ankomma 15feb med samma Thai pass. Hoppas det var svar på din fråga ☺️
Det har jag också sett, dock så har jag läst att man kommer att godkänna om man kommer tidigare.
"If you already have a T&G TP it will be honored regardless of when it was for."
Så får leta vidare för info
 

SofiaFia

Ny medlem
Det har jag också sett, dock så har jag läst att man kommer att godkänna om man kommer tidigare.
"If you already have a T&G TP it will be honored regardless of when it was for."
Så får leta vidare för info

Okej. Ja, det ända vi med säkerhet vet idag är att det är många rykten och spekulationer som cirkulerar. Det är inte mycket att göra än att antingen åka typ nu idag (!) eller sitta lugnt i båten tills det finns officiella nyheter och ta ett beslut gällande sin egen resa därefter.
 
Toppen