Är det bara jag?
Helt omöjligt att genomföra ett köp i
www.saseurobonusshop.com/se/
Allt går bra till jag kommer till "Bekräfta ditt EB-konto", det kommer inget SMS alls.
Ringer sas - allt ser bra ut och de testar att skicka ett kod-sms och det är framme i samma sekund som hon trycker på knappen. För säkerhetsskull gör de en extra uppdatering av mina uppgifter. Jag testar att göra köp medan diamond support väntar i luren. Inget SMS.
De ger mig 031-numret till själva shoppen. Ringer dit. Allt ser bra ut, säger de. Kan du testa med en annan browser?
Testar 2 olika browser på mac och en browser på PC. Samma resultat, inget SMS.
- Ja, vi kan inte se varför. Detta ligger hos SAS. Även om jag eskalerar det till vår IT kan de heller inte se något.
Intresset för att sälja prylar i den här shoppen verkar inte överdrivet stort...
Någon som har något trix för att lösa det?
(någon gång förut har jag lyckats genom att ändrat telefon själv i min profil på sas och sedan ändra tillbaka, men det bet inte idag)