Hejsan!
Jag vet att det är fler än jag som har/haft problem med poängintjäning när man använder sig av SAS shoppingportal.
Jag har flera köp gjorda i februari som ännu ej ens registrerats som köp på mitt konto.
I mitten av Juni blev jag lovad av SAS-supporten på portalen att företagen jag handlat av hade 20 dagar på sig att komma in med den information SAS begärt av dem annars skulle jag på deras bekostnad få mina poäng oavsett om köpet var inrapporterat till SAS eller inte.
Jag har ännu inte fått några poäng och inte heller svar av SAS efter 4 mail med ca en veckas intervall. Tycker att det börjar kännas väldigt oseriöst och oproffisionellt.
Eftersom att det diskuterats tidigare i diverse trådar och verkar vara ett återkommande problem för många så föreslår jag att vi tillsammans kontaktar deras support för att visa att vi är många som saknar den service och de tjänster som utlovas.
Jag tänker mig någon typ av "namninsamling", alternativt att vi (en och en) mailar SAS i stort sett samma brev som jag/vi kan skriva ihop. Det bör bli en hel del namn som förhoppningsvis kanske kan påskynda ärendena och i framtiden kanske kunderna slipper vänta så länge på sina poäng.
Vad tycker ni?
Ni får gärna komma med förslag!
ha det gott
Jag vet att det är fler än jag som har/haft problem med poängintjäning när man använder sig av SAS shoppingportal.
Jag har flera köp gjorda i februari som ännu ej ens registrerats som köp på mitt konto.
I mitten av Juni blev jag lovad av SAS-supporten på portalen att företagen jag handlat av hade 20 dagar på sig att komma in med den information SAS begärt av dem annars skulle jag på deras bekostnad få mina poäng oavsett om köpet var inrapporterat till SAS eller inte.
Jag har ännu inte fått några poäng och inte heller svar av SAS efter 4 mail med ca en veckas intervall. Tycker att det börjar kännas väldigt oseriöst och oproffisionellt.
Eftersom att det diskuterats tidigare i diverse trådar och verkar vara ett återkommande problem för många så föreslår jag att vi tillsammans kontaktar deras support för att visa att vi är många som saknar den service och de tjänster som utlovas.
Jag tänker mig någon typ av "namninsamling", alternativt att vi (en och en) mailar SAS i stort sett samma brev som jag/vi kan skriva ihop. Det bör bli en hel del namn som förhoppningsvis kanske kan påskynda ärendena och i framtiden kanske kunderna slipper vänta så länge på sina poäng.
Vad tycker ni?
Ni får gärna komma med förslag!
ha det gott