Idag bokade jag av en resa till SFO den 4/11 eftersom det inte går att resa in. Jag utgick från aktuell info från
@Homer som har bra koll på detta. Försökte först med nya datum, fanns inget. Som tur var hade jag själv häromdagen hittat nya platser i business i sept som jag bokat upp från CPH. Försökte först få mina gamla poäng och voucher applicerad på denna bokning men det gick inte utan han först fick avboka den. Vågade inte chansa på det så agenten skulle kolla upp med Eurobonus avd vad som hände med mina poäng från gamla bokningen. Tänkte om både voucher och poängen som gått ut försvinner vill jag ha en ny bokning till någon annan plats. Agenten återkom inom kort och meddelade att vid avbokningen gäller, voucher förlängs till årets slut och gamla poängen förlängs ett år. Med detta underlag såg jag inga problem med att avboka resan, det blir ju lite tid till hitta ny resa. Får se om detta fungerar.
Vid en första kontroll på mitt konto var det utgångna poängen borttagna (-konto), vilket de inte skulle vara. Vouchern verkar kommit tillbaka, dock med giltighetstid till 28 febr 2021!
Verkar behövas lite handpåläggning på det här.