Senaste nytt

SAS Airbus 321LR - samlingstråd

Tobbe.O

Medlem
SAS A321Neo LR nummer två startar idag testflygningarna! MSN 10408. Test reg:
D-AVWZ. Ska bli SE-DMR :)

Screenshot_20210830-153059_Flightradar24.jpg


AIB408A from Hamburg to Hamburg Flightradar24: Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map
 
Tråkigt (även om det är förståeligt).

Min resa (med utresa i oktober) har i vart fall bokats om, ser jag (utan att jag fått något mail). Till EWR istället för BOS. Same same, antar jag?

Det lite humoristiska är att hemresan (i november) fortfarande ligger kvar från BOS dock.
 
  • Gilla
Reactions: KED

DuPoint

Ny medlem
Jag hade en CPH-BOS-resa bokad sedan länge med avgång i mitten på nästa vecka och har nu ikväll fått besked av SAS om att den är inställd, så även om det inte finns något på Press releases - SAS ännu så kan jag bekräfta det hela. Innan dagens inställning, så har min avgång från Köpenhamn länge varit utan flygplanstyp på "Mina bokningar" hos SAS medan hemresan var med ett äldre A340-300.
 

DuPoint

Ny medlem
Min resa (med utresa i oktober) har i vart fall bokats om, ser jag (utan att jag fått något mail). Till EWR istället för BOS. Same same, antar jag?

Insåg nu också att jag blivit ombokad CPH-EWR och EWR-CPH utan något mail (ännu) och trots att SMS:et sa att jag inte skulle bli automatiskt ombokad. EWR är dit jag egentligen ville, om man bortser från att jag inte kommer in i USA, så måste ju ändå kontakta SAS nu... och sitta i den långa telefonkön... Meh!
 
Last edited:

FlyHi

Medlem
Tråkigt (även om det är förståeligt).

Min resa (med utresa i oktober) har i vart fall bokats om, ser jag (utan att jag fått något mail). Till EWR istället för BOS. Same same, antar jag?

Det lite humoristiska är att hemresan (i november) fortfarande ligger kvar från BOS dock.
CPH-BOS er åben for booking fra 1. november. Alle flight indtil 31/10 er sat til 0 i alle bookingklasser eller cancelled.
 

FlyHi

Medlem
Tråkigt (även om det är förståeligt).

Min resa (med utresa i oktober) har i vart fall bokats om, ser jag (utan att jag fått något mail). Till EWR istället för BOS. Same same, antar jag?

Det lite humoristiska är att hemresan (i november) fortfarande ligger kvar från BOS dock.
CPH-BOS er åben for booking fra 1. november. Alle flight indtil 31/10 er sat til 0 i alle bookingklasser eller cancelled.
 
Toppen