Senaste nytt

SAS A350-900 XWB!

JPE

Medlem
Tittar man på bokningsläget närmsta dagarna till USA så kan man förstå varför SAS kör med A330 istället för A350, min flight är alla utom två säten tagna i plus och det är ju 3 extra rader jämfört med A350 (17 extra platser). Verkar vara hårdvaluta att få tag på plusbiljetter just nu
Det är väl till och med 24 extra platser? (56 i A330 och 32 i A350)?
 

KalleSus

Medlem
CPH-HND A350 har ändrats till A330, från februari?
Det beror på hur du menar? Möjligen ändrat från hur det har planerats, men sett till hur utfallet har blivit är det väl
ingen skillnad mot nu.
SK983 har flugit med A330 sedan linjen startade i somras, med något eller några enstaka undantag. Senast en t.o.r. i början på september.
Det ser dock ut som man avser flyga med A350 från och med nu och fram till slutet av januari. Så från 28/1 återgår det till det normala!
 
En hemresa är kvar på A340, jag har inte fått något meddelande om att den är inställd.
Min kommande Japanresa i mars gick från A350 till A340 för att sedan flyttas fram en dag och ändras till A330.
För stunden går det bara att boka resor CPH-HND, onsdagar och lördagar i mars. Returen går måndagar och fredagar.

Jag hoppas Japan öppnar upp för turister snart igen.
 

Lauda 777

Medlem
Trodde aldrig att A350 skulle flyga från Stockholm och Oslo... Tog för givet att dom skulle vara fastkedjade på Kastrup.

Så väldigt synd att vår julresa blev ändrad till A330. Såg verkligen fram emot A350.

Fast å andra sidan får man nog vara glad om man kommer iväg alls.
 
Toppen