Kör ni vanliga SAS kundtjänst eller 2-4-1 numret?Samma problem som i min post ovan. TK kunde inte seat på telefon. SAS löste det på några sekunder så enklast är att köa, man kan ju göra massa annat under tiden man köar
2-4-1-numret.Kör ni vanliga SAS kundtjänst eller 2-4-1 numret?
Jag hade blivit orolig. SAS släpade med uppdatering på en Turkish bokning för mig så hade inte tagit det för givet att det är ok bara för att det inte syns något hos SAS. Är det poäng eller revenue? När går resan?Skulle gå in i TK appen nu och kolla vår seating och möttes av följande skärm.
Resan bokade i Januari så dom har gjort ett antal schemaändringar under året men oftast bara 10-15 minuters ändring.
Resan står fortfarande som Bekräftat hos SAS och CheckMyTrip.
Är det något att vara orolig över tror ni?
Visa bifogad bild 135145
Poängresa 2-4-1. Avresa 16/12.Jag hade blivit orolig. SAS släpade med uppdatering på en Turkish bokning för mig så hade inte tagit det för givet att det är ok bara för att det inte syns något hos SAS. Är det poäng eller revenue? När går resan?
Är det något att vara orolig över tror ni?
Jag också. Såg det rätt ut på SAS hemsida [mina bokningar] eller SAS app?Jag hade blivit orolig.