Senaste nytt

SÖKES: Award Stockholm - Costa Rica vinter 2022 (feedback på resplan)

Migato

Medlem
Har skapat alerts på awardfares. Men hittar ingenting alls till Costa Rica från 16 december och framåt. Får hålla koll kommande dagar. Alternativet blir att åka till Bogota/Medellin och spendera några dagar där för att sedan köpa cashbiljett till Costa Rica. Problemet är att jag inte hittar inga hemresor heller från Costa Rica :D
 

Jonas C

Medlem
Kan tyvärr ej åka via IST, och hade helst skippat Bogota pga dyrare poängpris (165k istället för 130k). Men tack för tipsen, ska kolla från MAD och BCN.
Varför kan du inte åka via Istanbul? Poängpriset avgörs av destinationen och påverkas inte vid transit i högre zon.
 

MartinH

Medlem
screenshot-www.sas.se-2022.08.22-00_25_37.png

screenshot-www.sas.se-2022.08.22-00_25_57.png

screenshot-www.sas.se-2022.08.22-00_26_12.png
 

Migato

Medlem
Tackar för alla svar. Då har jag lärt mig något nytt, trodde att poängpriset avgjordes av den dyraste zonen oberoende om det är transit eller ej. Någon som varit i Bogota och kan rekommendera det? Ett annat alternativ är ju att stanna i Bogota några dagar (då blir det ju dyrare poängpris såklart) och sen köpa cashbiljett till SJO, hittade för runt 900 kr per person.
 

hendberg

Medlem
Tackar för alla svar. Då har jag lärt mig något nytt, trodde att poängpriset avgjordes av den dyraste zonen oberoende om det är transit eller ej. Någon som varit i Bogota och kan rekommendera det? Ett annat alternativ är ju att stanna i Bogota några dagar (då blir det ju dyrare poängpris såklart) och sen köpa cashbiljett till SJO, hittade för runt 900 kr per person.
Hade en resa till Montevideo via Bogota i 23 timmar som blev kortad till 2 timmar vilket jag sörjer än idag. Är så sugen på Bogota... Jag skulle lätt stanna en dag eller två.
 
Toppen