Senaste nytt

Nordic Choice Club Platinum

M.K

Medlem
Enligt två olika bekanta på NC har mycket riktigt antalet Plat äntligen minskat högst märkbart efter alla virus kampanjer. Många som klarade högsta status med få stays tack vare mycket generösa kampanjer, dessutom med förlängda statusar tills nyligen.

Skönt med en liten återgång till ”pyramiden”. Jag vill inte att kedjan ska bli som t ex Hilton där typ alla från USA mm har Diamond med kreditkortsstatus.
 

M.K

Medlem
Inte svar på frågan men just deras gym är nog det sämsta med detta annars utmärkta hotell. Mycket bättre gym hos Comfort Vesterbro, två kvarter bort. Sedan de höjde poängpriset för bonusnätter kommer jag därför enbart köra Villan med betalda bokningar.
 
Uppföljning; ja gymmet är sämst och man kommer inte åt pool och bastu. Men väldigt trevligt att avnjuta en fri kaffe ifrån lobbybaren (förmånen "Få en kaffe - när du vill") i väntan på tåget hem. SJs X2000 avgår ju från spåret precis nedanför Villa Copenhagen.
 

M.K

Medlem
Ja visst är det konstigt att deras gym är så dåligt? Jag var riktigt besviken första gången jag bodde där, men hotellet i övrigt är iaf riktigt trevligt. :)

Jag har kört på mängder av andra hotell i kedjan, på Comfort, Quality och givetvis Clarionhotell med riktigt bra gym. Vissa har t o m komplett utbud dit man kan köpa månadskort. Jag hade lätt tränat enbart på vissa utan avgift om jag bodde nära.
 
Yes, har blivit många söndagar på Malmö Lives gym (bastun) nu under vintern när både mitt gym och mitt lokala badhus stängt bastun för att spara elnostnad. Bra förmån!
 

perhall

Medlem
Enligt två olika bekanta på NC har mycket riktigt antalet Plat äntligen minskat högst märkbart efter alla virus kampanjer. Många som klarade högsta status med få stays tack vare mycket generösa kampanjer, dessutom med förlängda statusar tills nyligen.

Skönt med en liten återgång till ”pyramiden”. Jag vill inte att kedjan ska bli som t ex Hilton där typ alla från USA mm har Diamond med kreditkortsstatus.
Bra, håller med. Men nu har de kört trippla åtminstone en gång senaste veckorna? Har själv bokat några nätter på det, trillar inom mycket kort över till LTP
 

airac

Medlem
Visst finns det en mailadress för platinum-medlemmar? Om så vilken är det?
abc123 @ strawberry.se

Du kan även lägga ett ärende till kundtjänst på hemsidan, om du är inloggad går det till samma prio support.

Mod edit: Mailadressen borttagen. De som har rätt status kan få den från Strawberry.
/Moderator
 
Last edited by a moderator:
Toppen