Senaste nytt

Månadsräkningar direkt via kort.

Mangostan

Medlem
Evoli bilförsäkring tar MC och VISA. Smidigt med automatisk dragning varje månad. Jag halverade dessutom premien på min försäkring genom bytet.
 

M.K

Medlem
@businessmamman grattis, du verkar ha hittat den första, kanske enda leverantören? Nu betyder inte detta trots allt så mycket för oss i stan med små räkningar, men alltid kul optimera.

Desto mer intressant för dem med hus och kanske direktverkande el för tusentals kronor per månad numera efter krig och pandemi. Någon leverantör borde börja erbjuda detta kan jag tycka efter SEB’s snåla agerande.
 
Ja, jag skulle inte tycka det är värt att åka in och betala med kort med den lilla elräkning jag har. Vi får alla hålla utkik efter om någon leverantör kanske uppdaterar sig lite och erbjuder kortbetalning, då är jag först att signa upp.
 

ekf

Medlem
Ja, jag skulle inte tycka det är värt att åka in och betala med kort med den lilla elräkning jag har. Vi får alla hålla utkik efter om någon leverantör kanske uppdaterar sig lite och erbjuder kortbetalning, då är jag först att signa upp.
Du kanske kan åka in och erbjuda dig att betala in för kommande års förbrukning på ett bräde? :)
 
Toppen