Senaste nytt

Kompensation för icke fungerande WiFi ombord på longhaul?

wenne87

Medlem
4/6 Boston - Köpenhamn utan internet i C. är just nu bara EBB, men fick totalt 8000 poäng så jag är nöjd. Vart erbjuden 2000, då tog jag med utklipp härifrån om komp på 6000, så då satte de in 6000 poäng till=)
 

squeezen

Medlem
4/6 Boston - Köpenhamn utan internet i C. är just nu bara EBB, men fick totalt 8000 poäng så jag är nöjd. Vart erbjuden 2000, då tog jag med utklipp härifrån om komp på 6000, så då satte de in 6000 poäng till=)
Det där ska man nog passa sig för. Mycket här är ”interna” tips och tricks, och vi drar nog många gånger fördelar just av att kunna dela med oss sinsemellan.
Skärmavbilder etc gäller att hålla till minimum är min åsikt iaf.

Ett tu tre så drar de ner på allt möjligt om de får reda på att saker sprids organiserat.
 

wenne87

Medlem
Det där ska man nog passa sig för. Mycket här är ”interna” tips och tricks, och vi drar nog många gånger fördelar just av att kunna dela med oss sinsemellan.
Skärmavbilder etc gäller att hålla till minimum är min åsikt iaf.

Ett tu tre så drar de ner på allt möjligt om de får reda på att saker sprids organiserat.

Kanske felaktigt uttryck, snarare att jag refererade till att jag sett andra som fått, så nej, självklart ingen "bildligt" direkt härifrån. Någon måtta åfr det vara=)
 

El0

Medlem
Voucher från cc funkade inte för mig på väg hem från Austin, så betalade med kreditkort (betala med EB-poäng funkade inte heller), bad om poängen vad wi-fi skulle kosta.. fick in 7000p på kontot =)
EBD i GO.
 

Kris

Medlem
Fick 4000 poäng för icke fungerade Wifi på flyget CPH-NRT i slutet på februari. Mejlade på engelska, svaret dröjde ungefär 5 dagar. Flög på en bonusbiljett i business.
Till vilken adress skickade du email där du fick svar efter 5 dagar? Jag skickade till diamant-adressen som erbjöd sig att lägga ett reklamationsärende. Har väntat tre veckor på det nu...
 

Kandinsky

Medlem
Voucher från cc funkade inte för mig på väg hem från Austin, så betalade med kreditkort (betala med EB-poäng funkade inte heller), bad om poängen vad wi-fi skulle kosta.. fick in 7000p på kontot =)
EBD i GO.

Jag fick 1000p för samma sak, men köpte aldrig internet utan struntade i det. Efter att ha mailat igen fick jag ytterligare 500p...
 
SFO-CPH, EBG och inget fungerande WIFI:
1) Skickade in feedback till SAS och fick svar att man beklagade att det inte fungerat men utan att erbjuda kompensation.
2) Svarade att jag ville ha kompensation och blev erbjuden 1 500 EB-poäng.
3) Begärde 3 000 poäng med hänvisning till priset för tjänsten vilket godkändes.
 

Zissou

Medlem
LAX-ARN, fick 2000 poäng för icke fungerande wifi. La ett ärende via formuläret på hemsidan och fick svar 8 dagar senare.
 
Toppen