Flög ARN-ORD-ARN tillsammans med en kompis i början av oktober (award i business). På vägen dit så kunde jag först komma till inloggningssidan, men den hittade inte min bokning, så antog att jag skulle behöva voucherkod. Efter en stund slutade dock även inloggningssidan att funka och det kom ett meddelande att wifi var trasigt. På vägen hem flög vi med samma plan och wifi var fortfarande trasigt.
På mitt claim för första flighten så fick jag först 3000 poäng. Påpekade att vi faktiskt var två personer och fick 3000 poäng till (med tanke på att jag hade betalat bådas biljetter med mina poäng och hon är totalt ointresserad av poäng så hade jag inte så dåligt samvete över att begära alla poäng till mitt konto).
På mitt claim för hemresan så tog jag även upp catering av specialkost från Chicago, och fick enbart svar på det och inget om wifi. Svarade på mailet, men fick ändå inget svar. Nu har jag skickat in ett nytt claim så får se vad det blir för svar.
Strax dags att åka mot Beijing, så blir spännande att se om det finns något fungerande wifi ombord ikväll.