AABack2ARN
Medlem
Har SAS själva implementerat en autofyll funktion i deras gränssnitt? Eller är det någon google-inställning som ger er förslagen?
Ah jag undrade precis varför jag saknade möjlighet att lägga in detta på en kommande bokning.Problem med SAS att fylla i såväl passinformation som APIS. Finns ingen länk längre. Efter att ha chatta med dem så meddelar de att det inte fungerar och att man måste ringa in. Känns som gjort för att det ska bli fel när det ska bokstaveras massa siffror och bokstäver för passuppgifter och sedan första nattens adress.
Försökte regga det via Lufthansa eller Austrian då det är en A* award, men får bara error meddelande där också. Frustrerande milt sagt, så bara att rusta sig med tålamod och ringa SAS.
De hade ingen aning! Kundtjänstmedarbetaren jag chattade med idag visste inte ens om felet. Ringde in och han visste inte heller om det men hjälpte mig och jag bad honom även att göra ett ärende och att de ska informera sina kunder om detta.Ah jag undrade precis varför jag saknade möjlighet att lägga in detta på en kommande bokning.
Någon som har hört hur länge det ska vara så här?
Lägger dom verkligen in apis manuellt?Det blir härligt när de manuellt ska knappa in allt detta i incheckningen för drygt 300 personer tänker jag per flight.
Jo, passet bör och ska väl fungera så, men aldrig adressen för första natten. Den knappar de ju själva.Lägger dom verkligen in apis manuellt?
När dom drar passet i sin lilla "kortläsare" på tangentbordet läggs inte dessa uppgifter in då?
Kanske bara jag som fått för mig att det funkar så, eller att de borde vara så
Glömde bort att de va USA det gälldeJo, passet bör och ska väl fungera så, men aldrig adressen för första natten. Den knappar de ju själva.