Senaste nytt

Inofficiell BC:se loungeturné - Star Alliance, Heathrow T2 - söndagen den 20 november 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

SNIFF

Medlem
Kommer:
SNIFF (Gästar Nemo)
Tonton (Kan gästa)
JohnnyWilde (Kan gästa)
DanielKif (Kan gästa)
Jerixon (Kan gästa)
Abbs (Kan gästa)
Anders Östling (Kan gästa)
IPC_Mataveri +1 (Kan du gästa, eller gästas frun?)
bnr (Kan gästa)
storbokstav + 1 (Gästar storbokstav +1)
Lillemannen (Kan gästa)
Nemo (Gästas av SNIFF)
Tommy (Gästar Susanne)
Susanne (Gästas av Tommy)
Chillie (Kan gästa)

Tot: 17 st

Kanske
Dr. Miles (Kan gästa)
GOTATH (Kan gästa)
JohanA (Kan gästa)
David Ericsson (Kan gästa)
Bryant (Kan gästa)
Gustan Jonsson
Ricci
Jonas C

Tot: 8 st

Flighter och tider:

dit:
SK525 ARN-LHR 07:55
SNIFF
Tonton
Abbs
storbokstav +1
Nemo

SK531 ARN-LHR 11:15
Dr. Miles
JohnnyWilde
DanielKif
bnr
jerixon

SK503 CPH-LHR 12:00
Anders Östling
lillemannen


hem:
SK528 LHR-ARN 18:15
JohnnyWilde
IPC_Mataveri +1
storbokstav +1
bnr
Anders Östling
Tommy
Susanne

SK1524 LHR-ARN 19:05
Abbs

SK534 LHR-ARN 21:05
SNIFF
Dr. Miles
DanielKif
jerixon
Nemo

SK506 LHR-CPH 17:00
Tonton
Chillie

SK1508 LHR-CPH 20:30
lillemannen

---
Tidigare utresa:
IPC_Mataveri +1
Tommy
Susanne
 
Last edited:
Är det bara jag som tycker att det hade varit kul/intressant att veta lite mer om er andra som finns bakom finurliga aliases? Förstår om vissa vill behålla anonymiteten, men det finns kanske något sätt att presentera oss lite närmare för varandra. Idéer o synpunkter på det?
 

SNIFF

Medlem
@Anders Östling kolla lite i medlemspresentationstråden, där hittar man lite mer information.
Man får börja med att skaka hand med folk, det kommer man långt på! Vidare har jag upplevt att om man går på träffarna så får man reda på ganska mycket om folk, om de vill dela med sig.

Jag brukar vara någorlunda reserverad när jag skriver online eftersom jag inte vet vem som läser och/eller om det någonstans tas ur sitt sammanhang. Men ansikte mot ansikte har jag inga problem att vara mig själv, även med personer jag inte känner speciellt väl.

Vidare så är alla ens bästa vän när man delat en öl.
 

bnr

Medlem
Är det bara jag som tycker att det hade varit kul/intressant att veta lite mer om er andra som finns bakom finurliga aliases? Förstår om vissa vill behålla anonymiteten, men det finns kanske något sätt att presentera oss lite närmare för varandra. Idéer o synpunkter på det?
Bor du i Stockholm så är du varmt välkommen till månadens inofficiella träff.
Se Inofficiell BusinessClass.se Stockholmsträff lördagen den 20 augusti 2016 kl. 16.00 -- | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

David

Medlem
Är det bara jag som tycker att det hade varit kul/intressant att veta lite mer om er andra som finns bakom finurliga aliases? Förstår om vissa vill behålla anonymiteten, men det finns kanske något sätt att presentera oss lite närmare för varandra. Idéer o synpunkter på det?
Eller någon av träffarna i Göteborg.
Kommande inofficiella BC-träffar i Göteborg 2016 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Nästa är redan imorgon.
Inofficiell Göteborgsträff #8 2016, torsdag 18 augusti, kl 18:00 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen