Senaste nytt

Inofficiell BC:se loungeturné - Star Alliance, Heathrow T2 - söndagen den 20 november 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
Jag kommer inte kunna åka, är lite för mycket annat i november och en vecka för tidigt för att börja återkval till aegean.
 

bnr

Medlem
Vi ändrade till utresa på lördag SK531 11:10 1D+F och tar oss in till London för lite Pub hopping och en god middag vi har inte bestämt hotel ännu.
@IPC_Mataveri är på väg att göra samma sak tror jag.
Sugen på att göra samma. Försöker lura med mig @Gustav Jonsson.
Ingen prisskillnad för att byta till lördag va? Fanns det tillgänglighet i samma bokningsklass?

Conrad St. James / Hilton London Bankside ska vara väldigt bra.

På söndagen innan man åker till LHR så kan man åka till Brick Lane och äta världens godaste ribs...
 

Senator

Moderator
Finns det ingen rolig rutt man kan åka? Något annat än SAS SuperDuper Extra Allt Plus? Lite Swiss Business kanske? ;) Kanske köpa en full flex Singapore First på sista avgången som man bokar av i loungen?
 

palmen

Moderator
Finns det ingen rolig rutt man kan åka? Något annat än SAS SuperDuper Extra Allt Plus? Lite Swiss Business kanske? ;) Kanske köpa en full flex Singapore First på sista avgången som man bokar av i loungen?
Gå ju att åka ARN-ATH-LHR på lördag, kostade 500 kronor i economy när jag tittade. Sen uppgradera detta med sina Aegean upgrade vouchers. Man kommer till London vid 21 på lördag.
Vet inte hur roligt det är men en rejäl omväg och billigt för Business om man har seat upgrade coupons.
 

bnr

Medlem
Finns det ingen rolig rutt man kan åka? Något annat än SAS SuperDuper Extra Allt Plus? Lite Swiss Business kanske? ;) Kanske köpa en full flex Singapore First på sista avgången som man bokar av i loungen?
Swiss Business brukar väl gå att få relativt billigt med Comfort Package? ARN-ZRH-LHR t/r bör väl gå.
 

Brandten

Medlem
Gå ju att åka ARN-ATH-LHR på lördag, kostade 500 kronor i economy när jag tittade. Sen uppgradera detta med sina Aegean upgrade vouchers. Man kommer till London vid 21 på lördag.
Vet inte hur roligt det är men en rejäl omväg och billigt för Business om man har seat upgrade coupons.
Galet billigt den helgen! Är sugen på Aegan men även BA's Boeing 767 avgång.
427195c1fef7160074bbf5b8af0fa438.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen