Inrikesflyg i Tyskland blev inställt, de vägrade omboka till annat flyg samma dag, och första tillgängliga ersättningsflyg var mer än 48h senare. Blev tvungen o avboka hemresan och fixa en ny själv. Pengarna tillbaka för flyget var allt som erbjöds. Inte heller ersättning enligt EU för inställt flyg utgår, påstår dem. Samtidigt vägrar de uppge anledningen till att flyget blev inställt, vilket gör att jag inte kan få pengar från hemförsäkring då de vill ha ett intyg på anledningen. Ringde även till Eurowings, som inget kan göra via telefon. Inte ens där berätta varför flyget blev inställt. De jobbar just nu av ärenden som inkommit via deras formulär från JUNI, som är det ända sättet att få mitt intyg. Har tagit hjälp av Airhelp för att få mina EU pengar utbetalda (de har angivit att jag starka skäl och bör vinna), och får väl vänta tills våren nästa år innan de skickar ut intyget som försäkringsbolaget behöver.
Behövs väl inte ens nämnas, men aldrig igen detta bolaget.