Senaste nytt

Heads up: The BusinessClass.se forum is moving!

Delayed

Medlem
Gör väl ett eget försök med felrapport.

Detta inlägg är skrivet med Chrome som fungerar. Försöker jag med Firefox får jag följande:

Screenshot from 2022-08-24 07-58-00.png


Och ja, jag är inloggad då felet ovan dyker upp när jag klickar på "citeraknappen".

Firefox är den debianpaketerade esr-paketeringen:

Screenshot from 2022-08-24 07-59-23.png


OS är Linux Debian/Bullseye 11.4 (latest stable fully updated).
 
Gör väl ett eget försök med felrapport.

Detta inlägg är skrivet med Chrome som fungerar. Försöker jag med Firefox får jag följande:

Visa bifogad bild 133108

Och ja, jag är inloggad då felet ovan dyker upp när jag klickar på "citeraknappen".

Firefox är den debianpaketerade esr-paketeringen:

Visa bifogad bild 133110

OS är Linux Debian/Bullseye 11.4 (latest stable fully updated).
Får samma problem på Windows 10 med nyaste fierfox.

Detta skrivet från Chrome på android
 

henrik.hanevold

Administrator
Gör väl ett eget försök med felrapport.

Detta inlägg är skrivet med Chrome som fungerar. Försöker jag med Firefox får jag följande:

Visa bifogad bild 133108

Och ja, jag är inloggad då felet ovan dyker upp när jag klickar på "citeraknappen".

Firefox är den debianpaketerade esr-paketeringen:

Visa bifogad bild 133110

OS är Linux Debian/Bullseye 11.4 (latest stable fully updated).
Hei! Som jeg har skrevet tidligere er det et problem med Firefox som ikke forstår at vi bruker https i forumet. Vi jobber med å løse dette.
 

henrik.hanevold

Administrator
Jag kan logga in men inte svara på/skapa nya trådar eller skicka DM i Firefox, förefaller fungera bättre i Chrome. Jag kan "like:a" men det kräver en inloggning och en extra knapptryckning för "like this post" varje gång.
Vi jobber med å få løst problemene med forumet i Firefox. Frem til dette er løst er det best å bruke andre browsere.
 
Hei! Som jeg har skrevet tidligere er det et problem med Firefox som ikke forstår at vi bruker https i forumet. Vi jobber med å løse dette.

Forumet fungerer ikke slik det skal i Fiorefox. Vi jobber med å løse dette. Det skal fungere i andre browsere.

Vi jobber med å få løst problemene med forumet i Firefox. Frem til dette er løst er det best å bruke andre browsere.

Kollar bara att multicitat funktionen fungerar.
 

henrik.hanevold

Administrator
Jävla skitsida. Har följt denna sida i många år men nu måste jag byta lösen varje gång jag ska in. Det är bisarrt dåligt. När jag försöker skapa nytt lösen så får jag felmeddelande varje gång. Känns som en 12-åring som har skapat design och funktionalitet. Vad håller ni på med?
Bruker du Firefox? Som du (og alle andre over 12 år...) kan lese i tråden fungerer forumet per i dag ikke som det skal i Firefox men vi jobber med å løse det. Hvis du bruker noe annet så trenger vi mer informasjon for å kunne feilsøke.
 
Jävla skitsida. Har följt denna sida i många år men nu måste jag byta lösen varje gång jag ska in. Det är bisarrt dåligt. När jag försöker skapa nytt lösen så får jag felmeddelande varje gång. Känns som en 12-åring som har skapat design och funktionalitet. Vad håller ni på med?
Tvärtom, bättre än någonsin när forumägaren informerar om förändringar och sedan svarar oss och försöker lösa det vi rapporterar här. Har inte hänt på många år! Kom ihåg att du inte betalar en krona för att använda forumet.
 
Första dagen jag är inne sedan flytten, har svårt att hitta och mycket har "flyttats runt". Vill att det ska se ut som innan flytten...

Får inte heller statusuppdateringar längre i trådar som jag följer.
 
Last edited:

palmen

Moderator
Första dagen jag är inne sedan flytten, har svårt att hitta och mycket har "flyttats runt". Vill att det ska se ut som innan flytten...

Får inte heller statusuppdateringar längre i trådar som jag följer.
Vad är det som flyttat?
Personligen använder jag i stort sätt bara nya inlägg för navigering och startsidan för forumet med alla olika forumkategorier. Dessa kommer jag åt på samma sätt som innan.
 
Toppen