Senaste nytt

Heads up: The BusinessClass.se forum is moving!

palmen

Moderator
Kan vi sluta konvertera "Q R-kod" till Qatar Airways-kod? Ser så korkat ut. Verkar ha förblivet att problem även efter flytt.

Tänkte det var värt ett inlägg nu när folk faktiskt aktivt läser denna tråd.
Det är någon inställning som gjordes för typ 10 år sedan att vissa förkortningar ändras till annat. Det kommer inte ändras per automatik för att forumet ligger under com istället för se.
 

bnr

Medlem
Det är någon inställning som gjordes för typ 10 år sedan att vissa förkortningar ändras till annat. Det kommer inte ändras per automatik för att forumet ligger under com istället för se.
10 år sen är att ta i.

Nej, kommer inte ändras per automatik men nu har vi ju utvecklarnas attention (genom admin) för första gången på många år.
Värt att fixa den och alla andra liknande fall där förkortningar ändras till något annat. Sjukt att den funktionaliteten ens produktionssattes utan en vettig konsekvensanalys.
 

palmen

Moderator
10 år sen är att ta i.

Nej, kommer inte ändras per automatik men nu har vi ju utvecklarnas attention (genom admin) för första gången på många år.
Värt att fixa den och alla andra liknande fall där förkortningar ändras till något annat. Sjukt att den funktionaliteten ens produktionssattes utan en vettig konsekvensanalys.
Den kom på grundarnas tid så min gissning är 2012/2013 någon gång, så nog är det 10 år sedan.
Det är i alla fall inget som implementerats av nuvarande ägare.
 

Tostarp

Medlem
Jag kan fortfarande inte komma åt forumet via desktop? Använder Chrome med Windows.

Businessclass.com funkar fint men när jag sedan väljer 'forum' så landar jag på något som ser ut som en 'ms-dos' sida.
 

Attachments

  • 20220822_153245.jpg
    20220822_153245.jpg
    38,7 KB · Visningar: 74
Toppen