Senaste nytt

Fler som missar Eurobonus Guld nu pga av COVID-19?

Johan Hammer

Ny medlem
Ha just nu 44 flyg. Kontakt med support och ingen kan man görä. Det flyg inom inkrekes så boka jag tur och retur till Göterborg.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Doctor-X

Medlem
Ha just nu 44 flyg. Kontakt med support och ingen kan man görä. Det flyg inom inkrekes så boka jag tur och retur till Göterborg.

Tråkigt läge :(
När tar din kvalificeringsperiod slut?
Hade nog ändå satsat på en inrikesresa för att få in sista flighten! Är Landvetter närmast eller Arlanda, förstår inte riktigt vad du menar ?
 

Doctor-X

Medlem
Arlanda - Göteborg - Arlanda
kvalificeringsperiod slutar 4.30

Varför endast Göteborg om du har Arlanda som bas?

Kan du ta dig till Arlanda kvickt idag så finns:
C7101899-0A98-4E93-B027-219BBB93216E.png


Finns flera linkade framöver! Jag hade satsat på T&R till Umeå eller Visby, då SAS har sagt att de kommer fortsätta trafikera dessa linjer! Boka en dag när du är ledig under april :)

Vill du vara kreativ går det säkert att hitta en billig SJ biljett till eller från Umeå om du vill kombinera tåg/flyg.
 

Abbs

Medlem
Varför endast Göteborg om du har Arlanda som bas?

Kan du ta dig till Arlanda kvickt idag så finns:
Visa bifogad bild 108042

Finns flera linkade framöver! Jag hade satsat på T&R till Umeå eller Visby, då SAS har sagt att de kommer fortsätta trafikera dessa linjer! Boka en dag när du är ledig under april :)

Vill du vara kreativ går det säkert att hitta en billig SJ biljett till eller från Umeå om du vill kombinera tåg/flyg.
Riktigt dumt att göra en segment run nu.
 
Att onödiga resor ska undvikas är nog de flesta med på. Frågan är om det finns någonting som kan hjälpa @Johan Hammer ? Vi som samlar status med poäng har ett antal livlinor, kreditkort, köpa poäng etc., men finns det någonting som kan göras för den som är ett segment från status annat än en "onödig" resa? Jag känner inte till något, och då är det bara att konstatera att situationen är mycket beklaglig, guldet är nog kört. Då bör man undvika att hoppa på den som hamnat i den situationen för att frågan ställs.
 
Toppen