Senaste nytt

Fler som missar Eurobonus Guld nu pga av COVID-19?

Canadien

Medlem
45k status poäng kan nog vara betydligt dyrare. Kan knuffa många upp över diamond gränsen.
Bara att utvattna Diamond när trafiken går igång och säga att ni får tillbaka gratis dryck 2022 p g a rådande läge. Tror inte en Diamond är så dyrt i drift för SAS.
 
Bara att utvattna Diamond när trafiken går igång och säga att ni får tillbaka gratis dryck 2022 p g a rådande läge. Tror inte en Diamond är så dyrt i drift för SAS.
Först måste de komma igång. Sedan måste alla länder ta bort restriktioner. Sedan måste arbetsgivare börja släppa iväg.
Jag tror vi ser Q3/Q4 2021 som möjlig om vi skall öppna upp by the book.
Tror iofs att pga av ruinrisk att länder kommer slarva.
 

agehall

Medlem
Jag har 31 maj som brytpunkt, var klar med nytt EBD vid årskiftet, jag ser att det inte kommer in så många poäng på kontot just nu och det är väl minst 3 månader innan det kan bli någon trafik att tala om.
Kommer jag hinna använda mina 3 stycken 2-4-1?
Hur ser flygandet ut om 1 år?
Hur länge får jag behålla mitt HHD?
Insåg för någon månad sedan att jag skall inte bry mig om detta, det är inget jag kan påverka just nu

Det finns de som har betydligt större problem än mig just nu, de som är sjuka, personer som har mistat någon nära och kär, alla som har eller är på väg att mista jobbet, företagare som ser sina livsverk gå i KK, de som jobbar i sjukvården och hemtjänsten de riskeras att bli smittade för att hjälpa medmänniskor, resenärer som sitter någonstans ute i värden och inte kan komma hem.

Önskar er alla en trevlig vår.

Amen. Just nu har vi större problem än dessa I-landsproblem. Tills dess att det större problemet är löst, är resande och allt som hör till det ett ganska litet problem i min värld som inte är värt att oroa sig speciellt mycket över.
 
Amen. Just nu har vi större problem än dessa I-landsproblem. Tills dess att det större problemet är löst, är resande och allt som hör till det ett ganska litet problem i min värld som inte är värt att oroa sig speciellt mycket över.
Sedan lär det ta lång tid innan resandet når någorlunda normala nivåer.
Typ nästa år
 

raphaelmak

Medlem
Äntligen!!! Bättre sent än aldrig...
Från FAQ-sidan om Eurobonus: (FAQ: Corona EuroBonus | SAS)
Due to the extraordinary circumstances, SAS has decided to offer EuroBonus members a 12-month extension on their current membership level. This benefit will be applied automatically to
active EuroBonus accounts where the member has achieved current membership level on own merits, either by earning qualifying points or qualifying flights. The benefit will be applied to
members that have a qualification period with expiry date 31 March 2020 until 28 February 2021.


That means if you are a Gold member with a qualification period expiry date 30 April 2020 and membership level expiry date 31 July 2020 then your Gold membership level will be extended to
31 July 2021.
 

Håkan Ö

Medlem
Bekräftat. Saknade 3900 poäng för att nå till Diamond men som utlovat förlängdes Diamond nivån.
618ebeaf8d3de1047ab7ba95c6c0533a.jpg
 
Toppen