Senaste nytt

Förbeställa mat - Asiana First

Hej alla!

Jag kommer nu i början på mars åka med Asiana i First mellan FRA-ICN och sedan tillbaka ICN-FRA. På deras hemsida finns det en Koreansk meny "Royal Cuisine" med ca 10 rätter att välja mellan. Är det någon som vet om det finns en västerländsk meny också och var jag isåfall hittar den? Går det bara att beställa mat på hemvägen från ICN?

Tack på förhand! :)

/LH44
 
Hej alla!

Jag kommer nu i början på mars åka med Asiana i First mellan FRA-ICN och sedan tillbaka ICN-FRA. På deras hemsida finns det en Koreansk meny "Royal Cuisine" med ca 10 rätter att välja mellan. Är det någon som vet om det finns en västerländsk meny också och var jag isåfall hittar den? Går det bara att beställa mat på hemvägen från ICN?

Tack på förhand! :)

/LH44

Det finns en västerländsk och en koreansk, jag skulle inte rekommendera den koreanska, den västerländska är dock väldigt väldigt bra i mitt tycke!
 

Sebbef83

Medlem
Vet du var jag hittar den västerländska menyn? :)

Vad jag vet kan du inte förbeställa västerländsk meny, utan du får helt enkelt ta det som finns i menyn ombord. Ifall du tycker om asiatisk mat kan jag rekommendera Bibibap.

Jag har inte lyckats hitta meny på Asiana hemsida :/ googla runt lite och se ifall det finns någon flight review alt. kolla på:
 

kristerj

Medlem
När jag åkte Asiana F ringde jag till Asiana i London, +44-845-602-9900, och förbeställde den koreanska menyn (Bibimbap) - den lastas bara om den är beställd. Jag gillade den, så testa den gärna på hemresan, den finns bara från Seoul.
 
När jag åkte Asiana F ringde jag till Asiana i London, +44-845-602-9900, och förbeställde den koreanska menyn (Bibimbap) - den lastas bara om den är beställd. Jag gillade den, så testa den gärna på hemresan, den finns bara från Seoul.
Älskar asiatisk mat så det blir nog att beställa från den koreanska menyn. Ser dock ut som att det serveras Bibimbap som standard (enligt menyn ombord) på de flesta youtube klipp jag har sett.
 
Toppen