Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.

GOTBound

Medlem
CC1ED29D-F08E-40E9-A15D-9EBEDF94359D.jpeg

Enbart rødpølse serveras just nu på SAS Gold loungen CPH… barndomstraumat med rødepølser gör sig påmint.
 

GOTBound

Medlem
Trauma? Et stykke dansk kulturhistorie (-: Røde pølser er ny-trendy, in og retro - ren nostalgi...jeg tror jeg kan spise 15
När jag var barn hypade alla vuxna den festliga rødepølsen och dennas förträfflighet. Första gången jag kan minnas att jag åt den hypade rødpølsen var jag så oerhört besviken att det bara var vanlig korv men med rött skinn… jag har haft trust issues gentemot vuxenvärlden enda sedan dess.
 

raphaelmak

Medlem
Åkte med SAS från London Heathrow igår men gick 15 minuter till T2B och tillbaka just för att prova Air Canada lounge som återöppnat. Den halvtimmen som spenderas på gång är ju värt. Air Canadas senast flyg från Heathrow är kl.15.00 till Toronto så stänger loungen kl.14.15.

Värt att observera att loungen kräver att man fullvaccinerats mot covid.

Skulle ha gärna besökt även Singapore Airlines lounge bredvid om inte de kräver PCR-test även om man redan är fullvaccinerad.

United Club på Heathrow är fortfarande stängd.

Screenshot_20211105-174433_Gallery.jpg

Screenshot_20211105-174508_Gallery.jpg

20211104_132228-2-scaled.jpg
 
Last edited:

Tomas E

Medlem
Åkte med SAS från London Heathrow igår men gick 15 minuter till T2B och tillbaka just för att prova Air Canada lounge som återöppnat. Den halvtimmen som spenderas på gång är ju värt. Air Canadas senast flyg från Heathrow är kl.15.00 till Toronto så stänger loungen kl.14.15.

Värt att observera att loungen kräver att man fullvaccinerats mot covid.

Skulle ha gärna besökt även Singapore Airlines lounge bredvid om inte de kräver PCR-test även om man redan är fullvaccinerad.

United Club på Heathrow är fortfarande stängd.

Screenshot_20211105-174433_Gallery.jpg

Screenshot_20211105-174508_Gallery.jpg

20211104_132228-2-scaled.jpg
Men vaf… ? Kollade Star Alliance Lounge Finder på väg till LHR idag och Air Canada-loungen stod som stängd! Grr! :mad:
 

raphaelmak

Medlem
Men vaf… ? Kollade Star Alliance Lounge Finder på väg till LHR idag och Air Canada-loungen stod som stängd! Grr! :mad:
Jag får fråga personalen vid check-in då vet jag att AC-loungen har öppet. Hon sa typ "du vet väl var det ligger?" och jag svarade ja. Det lönar ju sig - det är mindre folk än LH-loungen, och champagne serveras :D:D:D

Star Alliance Lounge Finder är ibland snett på info och det är alltid bättre att kolla direkt med flygbolaget.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen