Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte konstigt det är folktomt på CPH GOLD, ingen barista och ingen röd pölse.
20200313_160252.jpg
20200313_150633.jpg
 
Jag har aldrig känt mig så mycket som Tom Hanks karaktär i The Terminal idag med 9h layover på BRU. Som någon skrev i den tråden jag bad om hjälp att komma hem tidigare i - The Loft är faktiskt en bra lounge. Väldigt lugnt idag också. Massage, power nap, dusch, och nu lunch. Snart börjar jag väl snickra på inredningen. :rolleyes:
Det finns ju ”olika delar” i loungen om du vill ha lite miljöombyte :)

Hoppade runt de i olika delarna idag. Lyckades, dock, inte komma in i HON delen :rolleyes:
 

pep

Medlem
Aspire Lounge i JNB er Qatars anbefalede og den i absolut hoej klasse, men BidWest er et step hoejere. Mad og drikke af hoej kvalitet. Nu videre med QR til Doha paa en A350-900. Dejligt med low loads (30 % i economy, 95% i biz) goer at jeg i economy har 3 saeder og 10 FAs til at opvarte een ustandseligt. Nu, online i luften, vi lander i Doha
 

trekker

Medlem
Hej från BA terraces i Manchester, på väg ner till den inställda matchen mot United. Ser ingen anledning till att avboka trots att det tillåts, någon måste se till så både BA och Hilton får lite intäkter. Tror dessutom detta är säkraste platsen om man vill undvika folk.

20200315_114324.jpg 20200315_114414.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen