Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lukas2

Medlem
God morgon från Iberia business lounge Dali, Madrid flygplats. Var lite rörigt och ta mig hit. Mycket folk här. Väntar på Iberia 3314 till Stockholm. Ska köras av 340...
20200309_080134.jpg
 

mha321

Medlem
Två personer i Polaris LAX när jag kom hit. Sedan var jag helt ensam en stund. Nu är det lite mer folk och hela 8 personer i dining area. Kort kö i security och helt klart mindre folk än vanligt ute i terminalen också men långt ifrån tomt.

En Polaris burgare hinner man ju med innan flyget!
b25bf04688308f9ad1f67c63509e9443.jpg
 

mika

Medlem
Hej från Qantas First Class Lounge i Melbourne. Kan bara hålla med @Senator som alltid poängterar hur mycket mer man får som OneWorld Emerald jämfört med Star Gold. Det har varit ett magiskt loungebesök idag.

Först, riktigt bra trerätters: Gua Bao som starter, Hainan noodles som main och Pavlova som efterrätt. Och olika champagne för varje rätt.
q1.jpg

q2.jpg

q3.jpg


Efter det, ryggmassage (“hot stone back massage”) här!
q4.jpg


Om jag ska kritisera något, ölutbudet är inte perfekt, men James Squire Tropical Pale Ale är ändå ganska bra.
q5.jpg


Nu blir det MEL-NRT och NRT-FRA i JAL business.
 

FilipJ

Medlem
Jag har aldrig känt mig så mycket som Tom Hanks karaktär i The Terminal idag med 9h layover på BRU. Som någon skrev i den tråden jag bad om hjälp att komma hem tidigare i - The Loft är faktiskt en bra lounge. Väldigt lugnt idag också. Massage, power nap, dusch, och nu lunch. Snart börjar jag väl snickra på inredningen. :rolleyes:
C0D17707-12D4-4A34-B104-9EE2BB6C0A01.jpeg
 

squeezen

Medlem
Hej från Qantas First Class Lounge i Melbourne. Kan bara hålla med @Senator som alltid poängterar hur mycket mer man får som OneWorld Emerald jämfört med Star Gold. Det har varit ett magiskt loungebesök idag.

Först, riktigt bra trerätters: Gua Bao som starter, Hainan noodles som main och Pavlova som efterrätt. Och olika champagne för varje rätt.
Visa bifogad bild 107373
Visa bifogad bild 107374
Visa bifogad bild 107375

Efter det, ryggmassage (“hot stone back massage”) här!
Visa bifogad bild 107376

Om jag ska kritisera något, ölutbudet är inte perfekt, men James Squire Tropical Pale Ale är ändå ganska bra.
Visa bifogad bild 107377

Nu blir det MEL-NRT och NRT-FRA i JAL business.
Härligt du fick lite av donald trumps hår på pavlovan :D;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen