Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

zanga

Medlem
Var lite i millenium lounge på IST.. (tur man har passkontroll+säkerhets fast track btw!)nu i TK's lounge.Millenium hade lite mer lediga platser om man säger så :), men den är bra ändå... åt lite rödlinssoppa där.
 

David

Medlem
Sitter i Aspire/Serviceair-loungen på BHX. Försening mot CPH vilket antagligen gör att jag missar min anknytning till GOT. 45 min connection time och 30 min försening flaggad... Suger en del.
 

anbrand

Medlem
Sitter i inrikesloungen på ARN T4. Begripper inte att det skall behöva vara ett så påvert utbud av förtäring här. Kom igen nu SK, det här går att göra mycket bättre till en försvinnande liten kostnad.
 

Hall

Medlem
Swiss Senatorloungen i Zurich. Fullt som vanligt men riktigt bra mat idag och en ganska schysst österrikisk grüner veltliner "Zantho".

Tillbaka igen, sämre mat idag och lika fullt. Skall kolla det där potentiella problemet som nämns på loungeguiden med att gå mellan långbaren och SEN loungen innan jag drar härifrån.

EDIT: Funkar bra att gå tillbaks till SEN loungen från långbaren, sök ögonkontakt med personalen i baren så öppnar de med en tryckknapp under bardisken.
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen