Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

Agö

Medlem
SL ARN. Stand-by på SK1429 för att komma hem lite tidigare (409 inställd). Har kvar min plats på 411 kl 19:00. Sitter vid det runda bordet bredvid BC-hörnan.
 

Kris

Medlem
Silver Kris lounge på LHR. Blev en stund att slå ihjäl; driver nog över till SASloungen innan turen till CPH.
 

David

Medlem
Åter i SL CPH. Hann precis igenom passkontroll och till gate C16 när det ropades ut en försening, och att mer info kommer 45 min senare. Den infon var att ytterligare vänta 15 min. Strax får vi se hur det går. Denna gång fanns det plats vid BC meeting point, och en korvvagn. :)
 

Pixel

Medlem
Korvvagnen är borta och ganska fullt vid bordet. Det börjar dock minska nu. Flyget till PEK ståtar med en timmes försening idag.
 

Randy Marsh

Medlem
Sitter i Senator-loungen vid A-piren, schengen i ett dimmigt Frankfurt. På väg till GVA och årets skidsemester i Val d'Isere.
 
Last edited:

zanga

Medlem
Sitter i Senator-loungen vid A-piren, schengen i ett dimmigt Frankfurt. På väg till GVA och årets skidsemester i Val d'Isere.
Bra, ha det så roligt! Alperna är väl täckta med snö såklart. Snöade så in i helv... häromveckan.

Sitter i GVA Just nu... ses på plattan? ZRH snart och sedan IST... (SWISS i C)

Edit: By the way.. som vanligt på helgen är det proppat här (GVA)... tur man har priority i säkerhetskontrollen ^^. Ussschhh för alla utomstående människor som kommer och inkräktar och gör köer långa! ;) :D
 

Randy Marsh

Medlem
Bra, ha det så roligt! Alperna är väl täckta med snö såklart. Snöade så in i helv... häromveckan.

Sitter i GVA Just nu... ses på plattan? ZRH snart och sedan IST... (SWISS i C)

Edit: By the way.. som vanligt på helgen är det proppat här (GVA)... tur man har priority i säkerhetskontrollen ^^. Ussschhh för alla utomstående människor som kommer och inkräktar och gör köer långa! ;) :D
Ja, verkar vara gott om snö i Val d'Isere, 285 cm på toppen senast jag kollade. Har lång väntetid i FRA, drygt 4.5 h. Landar 14:20 i GVA. Var i Val Thorens förra året och hade då bara EBB, var sjukt långa köer i GVA på lördagseftermiddagen. I år blir det skönt med C-incheckning, fast track och lounge :)
 

JensE

Medlem
Hälsningar från Galleries First på LHR T5.
Om någon är här de närmsta timmarna hojta till så kan jag gästa in.
 

JensE

Medlem
Jag gillade verkligen Galleries Club loungerna men Galleries First är verkligen ett steg upp.
Tyvärr går det inte att beställa Curryn eller Hamburgaren pga hästincidenten!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen