Senaste nytt

Aprilskämt 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

Alexis

Medlem
Det var ett kul skämt! Extra kudos till att ni lyckades få en av mina nyligen intresserade vänner att skicka det till mig och när jag kunde konstatera att det inte var sant fick jag till svar: ”vilket seriöst företag för oss som inte är insatta...” så bra jobbat! :)
Haha! Inte säker på om du är ironisk men jag tror att du menar allvar, så tack! :)
 
Last edited:

danielhog

Medlem
Haha! Inte säker på om du är ironisk men jag tror att du menar allvar, så tack! :) Jag förstår att vissa som inte är insatta kan tycka att vi framstår som oseriösa men det var detta vi hade hoppats på haha :).

Då har vi lurat varandra idag! Det är såklart ett uruselt skämt när det inte går att upptäcka ett uns av ironi och det är dåligt genomfört när ni lurar kunder som inte är insatta. För vissa här är det orimligt, men majoriteten förstår inte varför det skulle vara ett skämt. Såklart att det tas upp här, vad trodde ni?
 

Alexis

Medlem
Då har vi lurat varandra idag! Det är såklart ett uruselt skämt när det inte går att upptäcka ett uns av ironi och det är dåligt genomfört när ni lurar kunder som inte är insatta. För vissa här är det orimligt, men majoriteten förstår inte varför det skulle vara ett skämt. Såklart att det tas upp här, vad trodde ni?
Det är bara ett skämt Daniel, du behöver inte ta det på så stort allvar. Vi försöker bara ha lite kul.
 

ekf

Medlem
Det är inte ett skämt. Vi skulle aldrig skämta om något så allvarligt som Swiss F!
Jodå, det var ett aprilskämt. Målet var att det skulle pratas om här så vi lyckades! :) @Canadien håller med om att det vore kul, men tyvärr finns det inga. :(
Hur tycker du att er verksamhet bygger cred med ovan poster? Att först förneka att det var ett aprilskämt för att senare tycka att det var självklart att det var det - för att skapa debatt...
Det (aprilskämtet) var lite roligt först, sen blev det bara ledsamt kass.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen