Senaste nytt

Aprilskämt 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste på Chatflights Insta nyss om att Swissair F nu finns tillgängligt med Eurobonus poäng... Kan det stämma?
Det där är en farlig sak att skämta om, inte okej.
Sen har det faktiskt hänt att man kan göra det.
April skämt ska ju vara någrlunda tydliga med att dom ändå är skämt och det tycker inte jag att den grejen är, för det har gått förut.
Även om det var fel.
Då hade det vara bättre att säga att Swissair F går att boka med Flying blue poäng eller BA avios
 

hendberg

Medlem
Det där är en farlig sak att skämta om, inte okej.
Sen har det faktiskt hänt att man kan göra det.
April skämt ska ju vara någrlunda tydliga med att dom ändå är skämt och det tycker inte jag att den grejen är, för det har gått förut.
Även om det var fel.
Då hade det vara bättre att säga att Swissair F går att boka med Flying blue poäng eller BA avios
Precis, Swiss F skämtar man inte bort ;-)
 
Det där är en farlig sak att skämta om, inte okej.
Sen har det faktiskt hänt att man kan göra det.
April skämt ska ju vara någrlunda tydliga med att dom ändå är skämt och det tycker inte jag att den grejen är, för det har gått förut.
Även om det var fel.
Då hade det vara bättre att säga att Swissair F går att boka med Flying blue poäng eller BA avios
Nej det är ett uselt skämt. Det är ändå ett *A bolag det handlar om, så förstår inte hur det skulle vara särskilt roligt eller chockerande.
 

Juancarlos

Medlem
E0A31665-7B21-4461-90AE-C06343153912.png
Det är inte ett skämt. Vi skulle aldrig skämta om något så allvarligt som Swiss F!
så detta är inte ett skämt?
 

danielhog

Medlem
Jodå, det var ett aprilskämt. Målet var att det skulle pratas om här så vi lyckades! :) @Canadien håller med om att det vore kul, men tyvärr finns det inga. :(
Det var ett kul skämt! Extra kudos till att ni lyckades få en av mina nyligen intresserade vänner att skicka det till mig och när jag kunde konstatera att det inte var sant fick jag till svar: ”vilket seriöst företag för oss som inte är insatta...” så bra jobbat! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen