Senaste nytt

2X och 3X poäng i december 2023 med Strawberry Mastercard

Leachim

Medlem
Var dock uppmärksam på att ni får rätt poäng. Har fått fel antal poäng några gånger. Både att det har saknats poäng från 3x kampanjen från i juni (på boende och inte denna med MC), där det bara blivit överfört 1x. samt att jag fått "endast" 20% och inte 90% då jag handlat på hotellet nu under denna kampanj med MC (i receptionen. Vet att det allmänt brukar vara strul med poäng i restaurangen).

Strawberry ska dock ha en eloge för blixtsnabb hantering då jag skickat in angående detta.
 

M.K

Medlem
Jag fick in helgens spend i morse, både spenden på trevliga Boutique hotellet (NC), utländska spenden samt några svenska registrerades korrekt med 90p, 40p och 20p/100sek.

Väldigt synd att NC spend från Gbit inte ger maxade 90p. Jag har faktiskt istället tur med valutaändringar denna gång, otroligt nog har sek stärkts lite den senaste tiden. Det blir flyttningar under veckan där med både besparingar och 40p intjäning! :)
 
Last edited:

mrestes

Medlem
Ja, det är bra att hålla ett öga på poängen. Har fått dubbelt, dvs 20 poäng per 100 kr, på allt jag har betalt med kortet i december. Till och med rummet och en barnota (allt betalt i receptionen) på Clarion Collection Hotel Kompaniet i Nyköping, trots att det både har gett 30 poäng plus trippel, dvs 90 poäng per 100 kr. Har skrivit till Strawberry nu. Återkommer med info om hur och hur snabbt de löser det.
 
Toppen