Senaste nytt

2X och 3X poäng i december 2023 med Strawberry Mastercard

Hittade det här på Strawberrys hemsida idag. Verkar bli 2Xpoäng på MC under december och 3Xpoäng för köp på Strawberry med MC.
IMG_3612.png
 

mha321

Medlem
Pah snopet att man har noll strawberry stays i december trots ett ovanligt stort antal i november. Och visst är det så att om man betalar ett hotell via curve så räknas det som vanlig betalning och man får inte bonusen? Så man kan inte använda Gbit för att komma åt maxnivån?
 

taxvalp

Medlem
Finfint! Har en natt i december bokad via Refudner på Villa Copenhagen under trippel poängkampanj. Betalar med Strawberry MC och får därmed 50 procent återbäring, typ. Alla ska ha minst guld i våra nordiska lojalistersprogram!
 

ekf

Medlem
Här är en länk till sidan med informationen i ursprungsinlägget.

Jag noterar också att de kör en kampanj där man får 10 000 poäng och automatiskt blir Guld om man ansöker i november. För de som är intresserade, men ännu inte skaffat kortet.
 

palmen

Moderator
Här är en länk till sidan med informationen i ursprungsinlägget.

Jag noterar också att de kör en kampanj där man får 10 000 poäng och blir automatiskt Guld om man ansöker i november. För de som är intresserade, men ännu inte skaffat kortet.
Trevligt att den kampanjen är tillbaka igen!
 

valln

Medlem
Försöker få klarhet i poängen vid betalning med Mastercard.

I december under kampanjen betalar jag i ett Strawberry hotellrum för 1000 kronor med mitt Strawberry Mastercard.
Hur många poäng får jag?
300 poäng eller 900 poäng?
 

Doctor-X

Medlem
Försöker få klarhet i poängen vid betalning med Mastercard.

I december under kampanjen betalar jag i ett Strawberry hotellrum för 1000 kronor med mitt Strawberry Mastercard.
Hur många poäng får jag?
300 poäng eller 900 poäng?

Det är vanligtvis: 10p/100 för köp i SEK, 20p/100kr i utländsk valuta och 30p/100kr för köp på Strawberrys hotell och hemsida.
1-31 dec gäller: 20p/100 för köp i SEK, 40p/100kr i utländsk valuta och 90p/100kr (dvs dubbla poäng på alla köp som inte är på Strawberrys hotell eller hemsida och trippla poäng å Strawberrys hotell eller hemsida).

Alla ovanstående siffror baseras på att du betalar direkt med ditt Strawberry MC och INTE med Curve.

Så enligt ditt exempel förutsatt att du betalar i december (inte när köpet bokförs utan när själv köpet genomförs) så blir 1000kr på ett Strawberry hotell 900p.
 

Leachim

Medlem
Jag såg just att det är dubbla Strawberrypoäng sen den 1/12 som jag hade väntat/hoppats. Antagligen under december som tidigare år? Jag har dock inte sett någon information om detta, har någon annan gjort det?
 
Toppen