Senaste nytt

2X och 3X poäng i december 2023 med Strawberry Mastercard

mrestes

Medlem
Ja, det är bra att hålla ett öga på poängen. Har fått dubbelt, dvs 20 poäng per 100 kr, på allt jag har betalt med kortet i december. Till och med rummet och en barnota (allt betalt i receptionen) på Clarion Collection Hotel Kompaniet i Nyköping, trots att det både har gett 30 poäng plus trippel, dvs 90 poäng per 100 kr. Har skrivit till Strawberry nu. Återkommer med info om hur och hur snabbt de löser det.
Nu har de övriga 70 poäng per 100 ramlat in. Tog 2 arbetsdagar och endast 1 email från min sida.
 

Doctor-X

Medlem
Nu har de övriga 70 poäng per 100 ramlat in. Tog 2 arbetsdagar och endast 1 email från min sida.
Tycker aldrig att jag upplevt att det varit något tjafs från Strawberrys kundtjänst gällande när poängen blivit fel, vare sig om det gäller via kreditkortet eller via deras egna x2-3 bokningskampanjer. Alltid snabba svar och snabb insättning av rätt antal poäng, det tråkiga är att man själv måste hålla koll.
 

mrestes

Medlem
Någon vet ett sätt att betala en bokning med Mecenat i förväg? Ska bo på Comfort Arlanda i januari och tänkte använda 3 poängen som erbjuds på Strawberry MC nu i december. Men till skillnad från andra bokningar hittar jag inget sätt att betala i förskott i appen eller hemsidan.
 

M.K

Medlem
Nu fick jag in poängen korrekt från presentkort i december. Jag kunde krånglat om fler poster men <1000p känns inte värt tiden. Trevligt också att presentkortet numera går att lägga in i Apple Wallet.

Jag drog med detta in några hundra poäng från 40k NC poäng i december, bra kampanj!
 

mrestes

Medlem
Strular fortfarande få och då när man betalar med Strawberry Mastercard hos Strawberry. Bodde på Clarion på Södermalm och betalade med kortet i receptionen för vistelsen. Fick endast 1 poäng per 10 kr.
Ringde kundtjänst. Första killen var oengagerad, satt mig på vänt sedan avbröts samtalet efter 4 minuter. Ringde igen. Riktigt trevlig kvinna som bad hemskt mycket om ursäkt, konfirmerade att hon såg felet och lovade själv kontakta poängavdelningen för att fixa.

Vissa gånger inser man efter 5 sekunder om man har fått en medarbetare som bryr sig eller inte.
 
Toppen