Senaste nytt

Dagens bild

Spännande notiser man får i mobilen ibland. Speciellt när jag ligger hemma i soffan sjuk och tycker synd om mig själv. ;)
Men ringde MC iaf och det är ngn slags reklamutskick, vissa får notiser om restaurang som dom inte har varit på. osv osv.

FE28B2F3-6A29-49EA-A073-55D601AF220D.jpeg
 

mha321

Medlem
Spännande notiser man får i mobilen ibland. Speciellt när jag ligger hemma i soffan sjuk och tycker synd om mig själv. ;)
Men ringde MC iaf och det är ngn slags reklamutskick, vissa får notiser om restaurang som dom inte har varit på. osv osv.

Visa bifogad bild 102898

Det där ser ju precis ut som det som i Android heter "location aware currency" och har isåfall inte ett skvatt med reklam att göra. Utan att den av någon anledning fått in någon felaktig gps position. (det är inte heller baserat på en faktisk transaktion)

Om det är samma sak som på Android så kan du gå in och stänga av det i appens inställningar.
 

Senator

Moderator
Dagens bild: äntligen en riktig solnedgång för oss med en kille som bara ville springa i vattnet. Typiskt helt oförberedda då alla andra försök med badkläder har slutat i tårar

3b4991b9a6cb5993441bacb01e3ddc5b.jpg


Jag hade en del förutfattade meningar om Aruba som det inte alls lever upp till. Återkommer gärna hit.
 

GOTBound

Medlem
@GOTBound jag hade uppenbarligen förtjänat en kväll i baren själv:

98846b698380592da9997636a8d906f0.jpg


Philly-Seahawks i en bar med en öl. Missade båda AFC matcher i går. Sjukt nöjd att fuskarna nummer 1: Patriots åkte ut. Jag gissar du inte håller med

Gentjänsten blir nog en bussresa till Oranjestad fram/tillbaka med Mini. ”Dåka buss!”

Egentligen inget ”Gilla” när du skriver som om Patriots! ;) Jag har följt dem sen 1995 :)

EK
 

Senator

Moderator
Egentligen inget ”Gilla” när du skriver som om Patriots! ;) Jag har följt dem sen 1995 :)

EK

Och jag Denver Broncos sedan sept 1989 när jag var sjutton år och gick på öppningsmatchen mot Chiefs på gamla Mile High Stadium i Denver. Familjen hade väntat 22 år på säsongsbiljetter och jag fick gå första matchen.

Säsongen 1989/90 såg jag också AFC Divisional Game (Steelers) och AFC Championship Game (gamla Browns, numera Ravens). Sen blev det tårar mot 49ers i Super Bowl

End of OT
 
Toppen