lemi micke99 lemi wrote on micke99's profile. 23 Januari 2020 Hej micke99 Läste din rapport om resan till Gdansk. Mycket trevlig. Jag skall snart dit och såg du åkte med Gold taxi. Tänkte göra det detsamma. Bokade du i förväg? Om ja, var? Tack på förhand /Leif
Hej micke99 Läste din rapport om resan till Gdansk. Mycket trevlig. Jag skall snart dit och såg du åkte med Gold taxi. Tänkte göra det detsamma. Bokade du i förväg? Om ja, var? Tack på förhand /Leif
Vintergatan Skogi Vintergatan wrote on Skogi's profile. 12 Januari 2020 Underbart konto! Mycket intressanta och underhållande inlägg!
A A Axxo Maja Axxo wrote on Maja's profile. 6 Januari 2020 Hej! Såg din resa Vilket datum flyger du hem med Singapore ? Tänkte kolla hur långt fram dom släppt .
Hej! Såg din resa Vilket datum flyger du hem med Singapore ? Tänkte kolla hur långt fram dom släppt .
A A Anton Nyman 27 December 2019 Coop rear Eurobonuspoäng igen. https://www.coop.se/medlem/poangshop/eurobonus/
A A Axxo Walter Axxo wrote on Walter's profile. 6 December 2019 Hej! Jag har också fått en extra vouchler. Har du provat använda din?
Traveller 6 December 2019 DÅ ÄR DET DAGS! 16 år med 150 flighter per år vart det sedan lugnt och vila. Nu, på måndag börjar det igen med uppåt 100 gånger flyg/ år.
DÅ ÄR DET DAGS! 16 år med 150 flighter per år vart det sedan lugnt och vila. Nu, på måndag börjar det igen med uppåt 100 gånger flyg/ år.