Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Senaste nytt
Nya inlägg
New resources
Nya statusuppdateringar
Senaste aktivitet
10 mest lästa inlägg
Y
Yurinho
reacted to
palmen's post
in the thread
Hur funkar det om man väljer "familj" i grinden till loungen?
with
Gilla
.
Den som gästar går in först. Ett boardingpass går bara scanna en gång av förklarliga skäl när man går in. De som kommer efter öppnas...
24 April 2026
Y
Yurinho
reacted to
mrestes's post
in the thread
with
Gilla
.
Har också haft problem med min partner. Osäker vem ska gå igenom först. Tror ni det är den som har status och gästen efter. Har också...
24 April 2026
Fredah
svarade i diskussionen
.
Jag har varit i denna situationen ett par gånger på CPH. Eftersom det är tydligt att det inte är mina barn jag reser med så har jag...
24 April 2026
palmen
svarade i diskussionen
.
Den som gästar går in först. Ett boardingpass går bara scanna en gång av förklarliga skäl när man går in. De som kommer efter öppnas...
24 April 2026
Y
Yurinho
reacted to
taxvalp's post
in the thread
Dining by AMEX för Platinum
with
Gilla
.
Här är krogarna i Uppsala i maj: Aaltos Dryck La Girafe (fast meny) Miss Voon Svintorget (ganska nytt - någon som provat?) Erbjudandet...
24 April 2026
M
mrestes
svarade i diskussionen
.
Någon som vet vad som ingår hos Giraffen eller Aalto. Alltid lite skeptisk till att inte veta vad som ingår i förmånen innan man sitter...
24 April 2026
M
mrestes
reacted to
taxvalp's post
in the thread
with
Gilla
.
Här är krogarna i Uppsala i maj: Aaltos Dryck La Girafe (fast meny) Miss Voon Svintorget (ganska nytt - någon som provat?) Erbjudandet...
24 April 2026
M
mrestes
svarade i diskussionen
.
Har också haft problem med min partner. Osäker vem ska gå igenom först. Tror ni det är den som har status och gästen efter. Har också...
24 April 2026
B
Brandforce
reacted to
EgOscar's post
in the thread
with
Haha
.
än så länge ja, baserat på inläggen i denna tråd så kommer AMEX snart omprioritera, go all in Sverige fjärde största kommun
24 April 2026
Rasmus_1
reacted to
jonatan79's post
in the thread
Nekad Amex efter många år
with
Gilla
.
Amex kanske tyckte du hade orimliga utgifter, som månadskostnaden för Centurion.
24 April 2026
B
Brandforce
reacted to
Thornado's post
in the thread
Lufthansa delar ut Qualifying Points som kompensation för senaste veckans störningar
with
Haha
.
Vi som fallit ner till FTL efter Senator-matchningen fick bara 35 poäng, men det innebär likafullt att jag nu tror att jag är närmare...
24 April 2026
Fredah
svarade i diskussionen
SAS Webshopping
.
Mycket bra funktion att man kan hitta och registrera! Men jag kommer troligtvis inte orka göra det för majoriteten av köp, har en hel...
24 April 2026
Y
Yurinho
svarade i diskussionen
.
Vad händer om man "åker fast"? (rent hyptetiskt;)) Ska flyga från ARN med två kollegor och hade ju varit trevligt om man kunde gästa...
24 April 2026
B
Brandforce
reacted to
Jonas C's post
in the thread
SAS A350-900 XWB!
with
Gilla
.
Flög JAL:s A350 för en månad sedan. Dessa är NPS och hade påtagligt tunnare väggar.
24 April 2026
M
Mikeswede
reacted to
EgOscar's post
in the thread
with
Haha
.
än så länge ja, baserat på inläggen i denna tråd så kommer AMEX snart omprioritera, go all in Sverige fjärde största kommun
24 April 2026
Senaste nytt
Toppen